Osiągi silnika 1Z i pozostalych 90KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » pn kwie 24, 2006 15:39

Gitner pisze:a co do jedynki.. sluzy ona tylko do ruszenia (czyt: aby kola zaczely sie toczyc)
A jak rozwiązujesz problem toczenia się w korku? Na zasadzie doskoków (jedyneczka, gaz, dojazd, hamulec), czy też toczenie się na 2 na półsprzęgle?



Awatar użytkownika
Luki_GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:40
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: Luki_GT » pn kwie 24, 2006 18:22

Dzieki Jochny1984 :wink:


...::: Pozdrawiam :::...

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn kwie 24, 2006 19:29

yellow pisze:
Gitner pisze:a co do jedynki.. sluzy ona tylko do ruszenia (czyt: aby kola zaczely sie toczyc)
A jak rozwiązujesz problem toczenia się w korku?
Nie smigam w korkach, obywam sie bez nich.. ;)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Emilfans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Emilfans » pn kwie 24, 2006 23:36

Troche mnie dziwą te wasze prędkości ja mam z 94roku na 4biegu-3tyś obrotów mam 100
a na 5 przy 2tyś.ob. też 100km - przejechane mam 180tyś wię wychodzi na to że mój silniczek jest jeszcze zdrowiutki :grin:



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt kwie 25, 2006 16:08

To zalezy od skrzynie na jakich obrotach jak predkosc a nie od stanu silnika...



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt kwie 25, 2006 19:05

Emilfans pisze:Troche mnie dziwą te wasze prędkości ja mam z 94roku na 4biegu-3tyś obrotów mam 100
a na 5 przy 2tyś.ob. też 100km - przejechane mam 180tyś wię wychodzi na to że mój silniczek jest jeszcze zdrowiutki
To nie ma znaczenia, jak pisal rapix to ze masz 100km/h przy 2000obr. to kwestia przelozenia skrzyni, srednicy kol i nie ma nic wspolnego ze stanem silnika. Jezeli osiagasz 100km/h to znaczy ze silnik jeszcze chodzi, jezeli osiagasz bez problemow 160km/h to znaczy ze silnik w miare dobry, choc nie wiadomo czy jutro sie nie rozsypie ;)



szuwi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 01, 2006 12:30
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: szuwi » wt kwie 25, 2006 21:35

Ja również osiągam w swoim golfiku przy obrotach 2tyś na 5 biegu 100 km/h i do tego jestem kobietą hihihi
Pozdrawiam wszystkich :skromny:


Jedziesz sam? Nie zapinaj pasa, bez łaski.

Awatar użytkownika
Luki_GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:40
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: Luki_GT » śr kwie 26, 2006 20:06

No bardzo nam miło że Panie też się wypowiadają :D Dzięki


...::: Pozdrawiam :::...

szuwi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 01, 2006 12:30
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: szuwi » śr kwie 26, 2006 20:34

Mam prośbę wytłumaczcie mi na babski rozumek jak sprawdzić czy silnik jest dobry bo czytałam, że można sprawdzić przy prędkości 160km/h. Ale ja się nie odważę taką prędkością jechać. Pomóżcie. :skromny:
POZDRAWIAM


Jedziesz sam? Nie zapinaj pasa, bez łaski.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 26, 2006 20:49

szuwi pisze:Ale ja się nie odważę taką prędkością jechać. Pomóżcie. :skromny:
POZDRAWIAM
No to musisz znalezc dobrego kierowce co sie nie boi.. ;)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw kwie 27, 2006 07:03

Jak chcesz sprawdzic czy silnik jest dobry podjedz do jakiegos dobrego mechanika i niech podepnie vaga sprawdzi wszystkie parametry... z tym ze najlepiej było by test vagiem przeprowadzic podczas jazdy...



Awatar użytkownika
Luki_GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 12:40
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: Luki_GT » czw kwie 27, 2006 21:07

Dokładnie. Rapix ma racje. Test vagiem powinien wszystko wykazac najlepiej.


...::: Pozdrawiam :::...

Awatar użytkownika
Kamień
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn cze 20, 2005 15:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kamień » pt kwie 28, 2006 19:13

Witam.
Prędkości na 5 biegu (sprawdzone wczoraj):
2000 rpm - 95 km/h
2500 rpm - 120 km/h
3000 rpm - 145 km/h
Rozmiar opon zgodny z zaleceniami: 195/50R15.



Awatar użytkownika
mihu2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt mar 15, 2005 17:11
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: mihu2000 » sob kwie 29, 2006 14:06

witam tez mam 1z kupilem go troszke zdewastowanego i nie wiem czy jest w nim zamontowana orginalna szkrzynka bowiem przy 100km/h mam 300RPM KAMIEŃ moglbys spojrzec jaki symbol masz tej skrzyni, robie dlugie trasy autem a tak nie wychodzi zbyt ekonomicznie kupilbym taką jak twoja POZDRO :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 129 gości