Bierze 1L oleju 15W50 na 5 tys.km silnik 1.8ADZ.to normalne?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Bierze 1L oleju 15W50 na 5 tys.km silnik 1.8ADZ.to normalne?
otóż kiedyś tym golfikiem jeździły laski i olej tylko był dolewany silnik dostał tak w dupę, ze aż się boje myśleć co on przechodził. jak go kupiłem olej miał czarny ale teraz olej mam motul 15W50 zmieniam mu co 10.000km i dolewam mu 1L na 5.000km i mam pytanie czy to są uszczelniacze zaworowe czy pierścienie do wymiany??? Jak jadę na 5.000obr/min nie widać czarnej chmury z tyłu wiec o co chodzi???? szukałem identycznego tematu ale nie znalazłem. Przypomnę że żadnych wycieków nie mam !!!!!
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
zmierz ciśnienie na cylindrach i zrób próbę olejową, będzie wiadomo co go boli
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Gęstszy chyba w temp pokojowej. Porównaj sobie parametry przy temp pracy.Shmatan pisze:biorąc pod uwagę, że lejesz 15W50 (czyli raczej gęsty olej), to moim zdaniem spalanie jest zbyt duże... jak dla mnie rozsądna granica to litr na 10kkm
Niedawno zmieniałem koledze w Vectra B 2,0 16V ECOtec olej z jakiegoś siuwaksu na Castrol Magnatec 10W40. Auto kopciło na niebiesko i brało tyle oleju ze przy jeździe 1200 km do Krakowa w dwie strony musiał przynajmniej raz dolewać bo komp pokładowy świrował o poziomie oleju. Po wymianie na półsyntetyk zrobił 2 razy tą trasę i komp nie zaśpiewał nic o oleju.
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
zrób mu próbę olejową, bierze Ci za dużo tego oleju i na mój gust masz uszczelniacze do wymiany
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Co ma ta próba olejowa niby wykazać.Szczególnie że stawiasz na uszczelniacze.zrób mu próbę olejową, bierze Ci za dużo tego oleju i na mój gust masz uszczelniacze do wymiany
Litr na 4000 nie jest może jakiś straszny chociaż mnie już by pomału irytował.Zmień uszczelniacze zaworowe( to i tak najtańsza alternatywa)potem zobaczysz. Wedle mnie powinno pomóc.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
zakładam, że wiesz na czym polega próba olejowa a skoro tak to nie rozumiem po co to pytanie??jbs-78 pisze:Co ma ta próba olejowa niby wykazać.Szczególnie że stawiasz na uszczelniacze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
U mnie jak padła uszczelka pod głowicą, to przy tym robiłem uszczelniacze zaworowe ( i wszystkie uszczelki i uszczeleczki, oprócz simeringów na wale ) bo brał mi jakiś 1L na około 6500-7000km i znajomy co ma mechanikę ( u niego robiłem ) mi nie popuścił tego 1L na tyle km i powiedział że to i tak dla niego za dużo i wymienił uszczelniacze do tego ( były bardzo twarde, zparciałe i przy próbie zdjęcia zaczęły pękać i się rozsypywać ).
Auto ciśnienie miało 13bra na każdym cylindrze i karmione było i jest tylko Pb i nalatałem mu w tej chwili 213500km
Dzisiaj będę prawdopodobnie wymieniał olej - Motul 6100 Synergie 15W50 pełen syntetyk ( Motul 4100 Power 15W50 jest na bazie mineralnej ) i zobaczymy jak tam motorek zareaguje na taki olej.
Auto ciśnienie miało 13bra na każdym cylindrze i karmione było i jest tylko Pb i nalatałem mu w tej chwili 213500km
Dzisiaj będę prawdopodobnie wymieniał olej - Motul 6100 Synergie 15W50 pełen syntetyk ( Motul 4100 Power 15W50 jest na bazie mineralnej ) i zobaczymy jak tam motorek zareaguje na taki olej.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości