Posiadam VW T3 1.6D tzw. ogorka, i chcialbym wymienic plyn w chlodnicy,w jaki sposob mam zrobic to najsprawniej i najskuteczniej?Czy mam uzupelniac plyn przez chlodnice jako najwyzszy punkt w ukladzie, czy tez przez zbiorniczek wyrownawczy na wlaczonym silniku?
Do tej pory jezdzilem na wodzie,ale mam zamiar zmienic na plyn.Czy jest to jakas roznica bo przy okazji ostatnio rozmawialem ze znajomym ktory zajmuje sie troche naprawa samochodow to stwierdzil ze woda i plyn chlodniczy maja taka samo temperature wrzenia i ze nie ma to roznicy,czy jezdze na wodzie czy na plynie.Prosze o pomoc i z gore slicznie dziekuje.
Wymiana plynu w ukladzie chlodzacym...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Owszem pojdzie duzo plynu kolego ale duzo wiecej niz podejrzewaz az o 7litrow.Dotego samochgodu wchodzi mi 17litrow Pozatym czy mam racje ze plyn ma wieksza temperature wrzenia od wody,czy jest jakas roznica pomiedzy plynem a woda?
No i oczywiscie czy mam uzupelniac plyn przez chlodnice czy przez zbiorniczek wyrownawczy, i czy na wlaczonaym silniku czy nie??????
No i oczywiscie czy mam uzupelniac plyn przez chlodnice czy przez zbiorniczek wyrownawczy, i czy na wlaczonaym silniku czy nie??????
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
płyn jest mieszaniną jakiś skaldników i temperaturę wrzenia powienien miećwyższą, ale w samochodzie masz układ zamknięty ciśnieniowy i czym wyższe ciśnienie w układzie to wyższa temperatura wrzeniaBorygo pisze:temperature wrzenia od wody,czy jest jakas roznica pomiedzy plynem a woda?
odplasz auto czekasz aż sie nagrzeje aż termostat puści i wtedy sprawdzasz poziomBorygo pisze:No i oczywiscie czy mam uzupelniac plyn przez chlodnice czy przez zbiorniczek wyrownawczy, i czy na wlaczonaym silniku czy nie??????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości