Wgrałem program w Koszalinie, wykresy - proszę o opinie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wgrałem program w Koszalinie, wykresy - proszę o opinie
Witka, mam 1,8T 150 KM & 210 Nm silnik AUM z 2001r, przebieg 116 000 km.
Ponieważ seryjne konie mi się już znudziły postanowiłem wgrać program. Znajomy wysłał mnie do firmy czipującej
Tak wygląda wykres serii, dość dziwne, że tyle miała: 172 KM i 210 Nm
Potem, pan wgrał mapę i wypluło 219 KM i 342 Nm. Zastanawiam się jak to możliwe na seryjnych bebechach. Moim zdaniem osłabł dół i coś było nie halo ogólnie.
Pomarudziłem, że za dużo tych koni i stanowczo za dużo Nm i chce mniej, czekaliśmy aż ktoś dośle inną mapę i jest teraz 214 KM i 302 Nm.
Zastanawiam się bo to i tak jest za dużo jak na 150tke seryjną, w silniku na bank nie było nic dłubane. Teraz nurtuje mnie czy można z takim programem jeździć czy nie wyrządzi on jakichś szkód w silniku? Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to dół obrotów wrócił, przy wyższych biegach powyżej 100 km/h słychać jak turbo mocno zasysa i auto rwie do przodu. Czy tłoki nie stopią się od takiej ilości koni i momentu? czy seryjne sprzęgło jest wogóle w stanie to przenieść na asfalt? Przeanalizujcie te wykresy i napiszcie swoje opinie proszę
Ponieważ seryjne konie mi się już znudziły postanowiłem wgrać program. Znajomy wysłał mnie do firmy czipującej
Tak wygląda wykres serii, dość dziwne, że tyle miała: 172 KM i 210 Nm
Potem, pan wgrał mapę i wypluło 219 KM i 342 Nm. Zastanawiam się jak to możliwe na seryjnych bebechach. Moim zdaniem osłabł dół i coś było nie halo ogólnie.
Pomarudziłem, że za dużo tych koni i stanowczo za dużo Nm i chce mniej, czekaliśmy aż ktoś dośle inną mapę i jest teraz 214 KM i 302 Nm.
Zastanawiam się bo to i tak jest za dużo jak na 150tke seryjną, w silniku na bank nie było nic dłubane. Teraz nurtuje mnie czy można z takim programem jeździć czy nie wyrządzi on jakichś szkód w silniku? Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to dół obrotów wrócił, przy wyższych biegach powyżej 100 km/h słychać jak turbo mocno zasysa i auto rwie do przodu. Czy tłoki nie stopią się od takiej ilości koni i momentu? czy seryjne sprzęgło jest wogóle w stanie to przenieść na asfalt? Przeanalizujcie te wykresy i napiszcie swoje opinie proszę
Ostatnio zmieniony wt lip 20, 2010 22:24 przez CORNEK, łącznie zmieniany 2 razy.
- mr_exclusive
- GTI POWER
- Posty: 413
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
- Lokalizacja: Białogard
- Kontakt:
gdzie to hamowałeś? na tym gównie w Koszalinie? Jeżeli tak to nie brał bym tych wykresów na serio
Pozdr,
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
Pojedź na normalną hamownię bo to jakieś herezje... prawie 220 koni z serii. O ile dobrze pamiętam to ktoś wrzucał już wykresy z tej lub podobnej hamowni i jest to shit. Taki wynik owszem jest możliwy ale przy wymianie K03s, wtrysków na 320cc, wydechu, IC i dolotu. Zresztą nawet GTO pisał w którymś temacie ile można zdusić z K03s + parę innych bajerków.
Raczej nie uwierze że seria dała 172KM to tak jakby on juz miał coś robione albo faktycznie ta hamownia oszukuje i to o sporo. Po sofcie 214 / 302 z całym seryjnym osprzętem to też nie osiągalne bez wydechu i FMIC`a coś tu nie gra..
Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
AUM ma sprezarke k03-052 po zrobieniu wydechu i fmic plus modyfikacja dolotu realne jest 240km ... to jedyny silnik ktory w serii mial 150km i wyszedl na osprzecie z silnika 180km , malo tego posiada on sonde szerokopasmowa - przy bardzo niskiej temp w dolocie jest realne ponad 200km na samym sofcie
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Sprawdziłem VAGiem, że nie ma błędów po przejechaniu około 400 kilometrów od wrzócenia programu.
Podczas jazdy zerknęliśmy też na odczyt z sondy lambda, były w normie.
Na koniec cisnienie doładowania - na początku ładuje 1,2 bara, potem przechodzi w 1,1 - do 1,0 i przy końcówce obrotów ma 0,8 bara.
Podczas jazdy zerknęliśmy też na odczyt z sondy lambda, były w normie.
Na koniec cisnienie doładowania - na początku ładuje 1,2 bara, potem przechodzi w 1,1 - do 1,0 i przy końcówce obrotów ma 0,8 bara.
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości