Mam następujący problem z autem: jest mułowaty, często przy nagłym puszczeniu gazu przy około 2-3 tys. obrotów obrotomierz czasem nurkuje do ~750 i dopiero potem obroty stabilizują się na poziomie 900. Nie wiem czy ma to związek z tym samym problemem ale dwa razy zdarzyło mi się, że po dodaniu gazu silnik zaczął się totalnie dusić i szarpać. VAG wskazuje błąd 00670 -czujnik położenia przepustnicy. Jak brać się za precyzowanie przyczyny problemu, gdzie, które kable należy pomierzyć itd? Silnik to 1.6 AEA
[ Dodano: Wto Lip 20, 2010 12:18 ]
nikt nic nie wie w tym temacie?
posprawdzaj TPS w nastawniku czy maja otwrte/zamkniete obwody przy max otwarciu/zamknieciu , i sprwdz czy przy zaplonie rosnie napiecie wysciowe na przepustnicy - chodzi o to ktoro idzie do sterownia. Rezystance tez mozesz posprawdzac.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213