wyciek plynu chlodniczego dosc powazny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

wyciek plynu chlodniczego dosc powazny

Post autor: MARLUK » wt lip 20, 2010 20:16

witam , wlewam do konca tzn miedzy max a min plyn i po 2 dniach w wyrownawczym swieci pustką , kontrolka oleju wariuje , bzyczy , zapala sie kiedy cche, ale silnik temp ma wlasciwą co sie dzieje ? ?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt lip 20, 2010 20:19

szukaj wycieku



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » wt lip 20, 2010 20:24

hm... jak ??? wiem tylko ze caly alternator jest zawalony (wydaje sie olejem ) od momentu kupienia, ale wtedy na to nie patrzylem i juz 40tys zrobilem , wtedy tez bym problem z kontrolka oleju , ustal i teraz pojawil sie ze zdwojonymi silami , silnik - glowica tez sie " poci "



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt lip 20, 2010 20:33

umyj wszystko dokładnie i obserwuj co się dzieje



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » sob lip 24, 2010 14:31

witam , zrobilem pare zdjec silnika zebyscie zobaczyli jak , gdzie sie poci , moze cos to Wam podpowie

ps alternatorowi tez zdjecie zrobilem bo czarny az ze hoho

przypominam tez ze w zborniczku wyrównawczym swieci pustkami ...

[ Dodano: 24 Lip 2010 14:34 ]
...zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Morton;]

Post autor: Morton;] » sob lip 24, 2010 15:03

z pod uszczelki od pokrywy ci cieknie pewnie wiekowa już jest :bigok: koszt mały wymienisz samemu wiec watro zrobiec, a z tym wyciekiem to zobacz czy ten króciec na 3 fotce z czujnikami nie ma gdzieś pęknięcia, one lobią wlanie pękać w miejscu gdzie się je przykręca do głowicy weź dmuchaj w zbiornik i patrz czy gdzieś nie syczy czy trzyma ciśnienie, droga sprawa czy auto nie kopci na biało przy odpalaniu i wogole może uszczelka pod głowica nie robią się bobelki w zbiorniku nie ma mazi pod korkiem z dużych ilościach?



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » sob lip 24, 2010 15:35

czekaj po kolei.... ;))

uszczelke wymienic -= uszczelke pod deklem ?? odkrecic te 3 sruby ktore trzymają i wymienic tak ??

2. kopci jak trzeba , ze tak powiem naturalnym kolorem ..

3 . jakie bąbelki w zbiorniku ? wyrownawczym plynu chlodniczego ?? - nie zauwazylem ale zerkne - i czy patrzec na wlaczonym ?

jak odkrecam ogolnie mimo prawie braku plynu troche syczy wiec jakies cisnienie jest

4. maź pod korkiem ? od wlewu oleju ? moge zrobic zdjecie jesli o to chodzi.. c


czekam na wyjasnienia - dzieki !!



Morton;]

Post autor: Morton;] » sob lip 24, 2010 16:07

tak uszczelka pod deklem, przez to się tak poci w tych okolicach ale to olej nie plyn :grin: odktecasz te 3 śruby ładnie przeczyść na łączeniach z uszczelką i dokręcaj stopniowo środkowa prawa lewa po trochu żeby na przyklad nie na maksa z lewej odrazu bo uszcelka sie musi troche ułożyć :grin: czyli nie kopci na biało ani nic, to największy problem z głowy :grin: teraz tak odpal auto, odkręć zbiornik i patrz czy nie pojawiają się bąbelki w zbiorniku, przy nagrzanym silniku po odkręceniu korka to powinno ci aż płyn wywalać ( co jest niebezpieczne bo możesz się poparzyc) jak sobie robi tylko psyt to masz gdzies nieszczelność której musisz poszukać jakiś waz chłodnica musisz zbadać :grin: odpal auto i szukaj wycieku wejdź pod popatrz mi leciało właśnie z tego króćca ale to było widać wymieniłem i si :bigok: aaa i zobacz pod tym korkiem wlewu oleju czy nie ma mazi powinno być czyściutko jedynie może być trochę jeśli masz zalany slaby olej i robisz krótkie odcinki ale jak tam będzie nawalone takiego masła to źle polukaj pozdro :grin:



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » sob lip 24, 2010 16:11

a jaka mam pewnosc ze to nie uszczelka pod glowica walnela ? - ( o co najbardziej sie bałem ) :)) ??

troche mi lepiej po twoich uwagach...

pod korkiem od wlewu troche jest - ale zadne "maslo" lekko jakby umoczone nazwijmy to jest plynne typowy kolor oleju nie zjechane , zatem zakladam ze dobrze??

[ Dodano: 24 Lip 2010 18:01 ]
co wiecej ... na szczeście mimo - znikomej ilosci plynu chlodniczego w zbiorniku wyrownawczym ( test na cisnienie ) wszystko poszlo w gore , czyli cisnienie jest, bylo " bum" i wylecialo po odkrecdeniu korka ,,,zauwazylem tez rozgrzewajac silnik ze jakis dymek leci .... tata dziewczyny wszedl pod i zobaczyl ze chyba ( podobno olej ) leci na "PORTKI "

czy to konsekwencja wywalonej uszczelki pod deklem ??

nie jestyem tez przekonany ze dobrze ocenil ale faktycznie jakas parka mala była



Morton;]

Post autor: Morton;] » ndz lip 25, 2010 16:55

ta uszczelkę to już masz naprawdę tragiczna załóż nowa umyj trochę silnik i zobaczysz co się będzie działo :grin: poszukaj dokładnie tego wycieku płynu a w samochodzie nie masz mokrych dywaników może nagrzewnica cieknie? szukaj szukaj albo czekaj aż się powiększy i na pewno będziesz wiedział gdzie cieknie;p o uszszelke pod glowica nie masz pewności no ale jeśli nawet to tragedi jeszcze nie ma wiec lepiej poszukaj dobrze wycieku :bigok:



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » ndz lip 25, 2010 17:34

MARLUK pisze:kontrolka oleju wariuje
MARLUK pisze: juz 40tys zrobilem
a zmieniałeś chociaż raz olej w silniku czy tylko dolewasz żeby był stan :)



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » ndz lip 25, 2010 18:03

zminilem ...:P 12 tys km temu czyli niedawno bo dizennie ok 170 km w miescie robie.


do Morton --- > fakt , cos ostatnio zauwazylem , ze na dywanik leci , prawy od str pasazera z przodu , na wysokosci jakby szyby trochwe blizej przedniej maski ,...

i co to moze oznaczac ? to byla zimna woda z tego co pamietam



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » ndz lip 25, 2010 20:23

MARLUK pisze: co to moze oznaczac ?
to może oznaczać , że przecieka Ci nagrzewnica i dlatego masz ubytek płynu. Do nagrzewnicy wchodzą dwa weze gumowe, jak podniesiesz maskę to je widać jak wchodzą w ściane grodziową, i jeśli nagrzewnica jest dziurawa to właśnie od teggo masz ubytek płynu.

[ Dodano: 25 Lip 2010 20:25 ]
MARLUK pisze:zminilem ...:P 12 tys km temu czyli niedawno
to juz pora na następną wymiane :hmm:



Morton;]

Post autor: Morton;] » ndz lip 25, 2010 21:45

no to teraz kolego poznacz trochę mechaniki samochodowej :bigok: upewnij sie ze to to, są opisy na forum jak wymienic nagrzewnice tak ze wszytko jest poszukaj i milej zabawy :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 187 gości