ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Witam. Interesuje mnie zrobienie swojego ASZ-a w MKIV na okolice 200-220KM (żeby pozostać przy ori sprzęgle i układzie wydechowym). Oczywiście będzie założony FMIC i nowa suszarka, pytanie tylko jakie? Jeśli chodzi o FMIC to szukam jakiegoś odpowiedniego do MKIV, który przy okazji zapewniałby mi jak najmniej pracy przy zakładaniu. Czy taki made in China wystarczy:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
czy może potrzebne jest coś większego? A może intercooler od T5?
Co do suszarki - tu także interesuje mnie coś odpowiedniego, co przy okazji daje jak najmniej roboty. Wiem że turbo od ARL będzie na styk (pewnie raczej na 180-190KM), myślałem raczej nad GT22 i tu mam kilka pytań. Jak wygląda montaż GT22 do ASZ? Dużo roboty/przerabiania? Jaką GT22 wybrać? Chyba że macie inne pomysły na sprężarkę, chętnie posłucham
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
czy może potrzebne jest coś większego? A może intercooler od T5?
Co do suszarki - tu także interesuje mnie coś odpowiedniego, co przy okazji daje jak najmniej roboty. Wiem że turbo od ARL będzie na styk (pewnie raczej na 180-190KM), myślałem raczej nad GT22 i tu mam kilka pytań. Jak wygląda montaż GT22 do ASZ? Dużo roboty/przerabiania? Jaką GT22 wybrać? Chyba że macie inne pomysły na sprężarkę, chętnie posłucham
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Naczytałem się nieco o hybrydach, soft niby docelowo ma być robiony u Rogala (który jeszcze o niczym nie wie ) ale wolałbym uniknąć jakichś komplikacji, najchętniej kupiłbym jakąś oryginalną sprężarkęjeśli interesuje cię 200-210 to bym wybrał hybrydę arl
EDIT:
A turbo od BRD?
Ostatnio zmieniony pn lip 19, 2010 19:57 przez monopolowy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie o tym mowavoodi22 pisze:http://allegro.pl/show_item.php?item=1154171787
Mój AFN-
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
z BRD "nówkami" trzeba ostrożnie bo nie każda dobrze wstaje z dołu, jakaś felerna seria czy odrzut lub inne machlojstwo. BRD jest najbardziej P&P ale ja osobiście kieruje sie na gt2256v
zacytuje pewnego tunera z innego forum
[ Dodano: Wto 20 Lip, 2010 ]
a tu masz ten temat jak zamontować gt2256v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292689
zacytuje pewnego tunera z innego forum
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
[ Dodano: Wto 20 Lip, 2010 ]
a tu masz ten temat jak zamontować gt2256v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292689
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Chodzi mi o BRD po regeneracji, najchętniej chciałbym żeby tuner taką mi załatwił (kiedyś się udało z turbiną od AWX). Do BRD przekonuje mnie właśnie P&P tej turbiny, z GT22 jest za dużo rzeźby :/ Chcę po prostu kupić suszarę i oddać z autem tunerowi, niech on wymieni turbo i napisze soft.
I kolejny raz ponawiam pytanie o FMIC!
I kolejny raz ponawiam pytanie o FMIC!
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
to tylko pozostaje zadzwonić do tunera i zapytać o turbinę. sam do ciebie nie zadzwoni
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
nikt ci nie odpowie bo wszystko zostało już napisane, podwieszony temat masz o tymmonopolowy pisze:I kolejny raz ponawiam pytanie o FMIC!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 53 gości