golfiarz1, drugi rezystor jest na miejscu.
Sprawa częściowo się rozwiązała, winny jest prawdopodobnie wyświetlacz. Jest rysa wewnątrz tego "szklanego" panelu, nie wiem w wyniku czego powstała, w każdym razie "odcina" ona część licznika kilometrów (fragment ostatniej cyfry). Rozebrałem licznik zeby zbadać tą rysę i prawdopodobnie ona też jest przyczyną niedziałania reszty elementów (prędkościomierz, obrotomierz, temp płynu).
Wcześniej jak licznik był zmontowany, po odpaleniu wyświetlały się zera w komputerze, zegarze i poziomie paliwa, litera R też świeciła cały czas, przebieg wyskakiwał 184 tys.
Po rozmontowaniu całości, podłączeniu samego wyświetlacza pod płytę i odpalenie, znów zadziałały tylko licznik kilometrów, zegar, komputer i paliwo, z tym, że teraz w inny sposób: na komputerze najpierw wyświetliło się INSP, potem wskoczyło w pozycję ZEGAR i zaczęło mierzyć czas, podobnie z samym zegarkiem, też wskoczył w pozycję gotowości do odmierzania czasu. Wskaźnik paliwa pokazywał poziomą kreskę oraz migające R. No i teraz licznik kilometrów - zamiast wskoczyć na te 184 tys wskoczył na same kreski, tak jak po przekroczeniu 300 tys.
Okazało się, ze nawet minimalne dotknięcia panelu w okolicy tej "rysy" powodują zupełne wariowanie panelu, a to przygasa, a to wskazuje zaś zera, a to jeden wskaźnik wskazuje, drugi nie. Na obrotomierzu czasem się pojawiają trzy kreski, w różnych miejscach. W prędkościomierzu czasem jedna kreska się pojawi. W temp płynu nic nie drgnie.
Trochę zamieszałem, ale ujmując to w miarę prosto: dolna część licznika czasem działa, ale głównie nie działa tak jak powinna, górna wogóle nie działa. Sądzę, ze ta "rysa" to jest wewnętrzne pęknięcie i ona przerywa ścieżki wewnątrz
Parę fotek jak to wygląda:
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/311/a60d92e1f4c94c35m.jpg)