Problem z chłodnią ! POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Problem z chłodnią ! POMOCY

Post autor: grabek150 » ndz lip 18, 2010 19:33

Witam

Od tygodnia posiadam VW Golfa II, silnik 1.6, benzyna + LPG z 1989r
I mam problem, parę dni temu sprawdzałem bezpieczniki gdyż nie działa mi podświetlenie tablicy i okazało się, że spalony jest tylko jeden bezpiecznik, a mianowicie od chłodnicy, no więc myślę spoko kupie bezpiecznik, wymienię i będzie ok. Wyciągnąłem go i poszedłem go kupic i ku mojemu ździwieniu nie moge go dostac ani w sklepach ani na allegro. Jest to bezpiecznik 40, ale nie maxi tylko ten mały
Kupiłem i wsadziłem zamiast 40 to 30 ale ją spaliło
Jak mogę sprawdzic czy jest to coś z elektryką czy z chłodnicą
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony ndz lip 18, 2010 19:37 przez grabek150, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lip 18, 2010 20:09

Jak mogę sprawdzic czy jest to coś z elektryką czy z chłodnicą
odepnij wtyczkę z silnika wiatraka i wsadz jeszcze raz tą 30 jak ją nie spali to instalacja jest ok a trzeba przyjrzeć sie silnikowi wiatraka, jak spali to trzeba szukać dalej



Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Post autor: grabek150 » ndz lip 18, 2010 20:13

czyli mam odpiąc wtyczkę wiatraka, wsadzic 30 i sie przejechac
bo tamtą 30 spaliło dopiero jak sie przejechałem


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lip 18, 2010 20:18

grabek150 pisze:czyli mam odpiąc wtyczkę wiatraka, wsadzic 30 i sie przejechac
bo tamtą 30 spaliło dopiero jak sie przejechałem
to znaczy jak silnik osoągnął 90 i włączył sie wentylator?, możesz jeszcze podpiąć wentylator na krótko pod aku tylko uważaj bo jak jest z nic coś nie tak to przewody mogą sie zaświecić :bajer:

[ Dodano: Nie Lip 18, 2010 20:18 ]
a wogóle to da go się pokręcić ręką?



Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Post autor: grabek150 » ndz lip 18, 2010 20:24

niewiem czy się wogóle się włączył, bo na początku wlożyłem 30 i przygazowałem przez moment, następnie zgasiłem silnik i sprawdziłem bezpiecznik i był dobry, więc przejechałem się autem ok 1km i wtedy sprawdzilem i był już spalony

[ Dodano: 18 Lip 2010 20:25 ]
a ręką da się go pokręcic


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości