jaa zywotnosc zarowek Osram Silverstar?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

jaa zywotnosc zarowek Osram Silverstar?

Post autor: pakob » śr kwie 26, 2006 21:44

Czesc Powiedzcie jaka jest zywotnosc zarowek Silverstar Osram +50% Czy to prawda ze latwo sie przepalaja?Ja mam H1+H1 i myslalem o zmianie ale perspektywa wymiany co pare miesiecy mnie przeraza Jaka jest wasza opinia?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 22:24

Nie wierze ze pala sie co kilka miesiecy... ja jezdze juz rok na xenonach z makro :) kumpel na philipsie zrobil 1,5 roku wiec nie sadze zeby osram robil jakis bubel... :) ale bardziej bym ci polecil Helle +50%



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » śr kwie 26, 2006 22:55

bujda Osram to pozadna firma zarowki sa produkowane z zywotnoscia kilku set godzin swiecenia a nawet i dluzej. Bez obaw kupuj. zarówki typu tuningsram jakies wegierskiej firmy moga sie psuc. Ja mam Philipsy vision plus 50% smigam na nich 2 lata non stop czy dzien czy w nocy i swieca teraz dałem je ojcu a kupiłem sobie GT 150 i swieca lepiej niz poprzednie. Bez obawa kupuj a napewno beda lepiej swieciły niz z supermarketu za 20 zl XSENON BLUE heheh :D


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 23:02

ja mam wlasnie mam takie z makro :) i sa ok... ale planuje orginalne bi - xenony :) tzn H.I.D. nie jakis zenony... :)



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » śr kwie 26, 2006 23:05

tylko kup dobre bo moje lampy orginalne hella-i + zarówki GT 150 moga powstydzic nie jedne starsze ksenony :D


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 23:07

no kombinuje jak to tu zrobic zeby mi sie nikt do tego nie doczepil.... niestety zadna firma nie produkowala kloszy pod HID do mk 2 i tu jest problem...



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » śr kwie 26, 2006 23:12

teraz mozna kupic za bezcen soczewki bi ksenonowe 100zł za pare do tego zestaw Xenonowy 550zł i mozna smigac i wlozyc w klosz clear za 35zł i idzie smigac (tez nikiedy do głowy przychodza mi takie rzeczy :P )

[ Dodano: 26 Kwi 2006 23:17 ]
ja bym zaadoptował tandetne swiatła clear za 35zl jakos to posklejał najlepiej miec klosze bixesnon z jakiegos rozwalonego auta z funkcja samopoziomowania i posklejac to wszystko w kupe takie sa moje wizje ale to sa tylko wizje :(


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 23:47

no tylko ten patent tez nie jest w 100% legalny i niebiescy i diagnosci moga sie doczepic... ale pomysl fajny i tez rozwazany a co do poziomowania i spryskiwaczy to nie sa wymagane przed 93 rokiem :P



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » czw kwie 27, 2006 09:26

e tam nie legalne niebiescy nie sa za madrzy i patrza sie tylko na napisy na szkle no i sa, a jak zrobisz to elegancko to bedize jak z fabryki i nikt sie nie kapnie ;) a co do stacji diagn.. to lepiej znalezc jakas fajna gdzie sie nie doczepiaja do byle gow.... :bigok:


350 tys. km i ciagle jedzie

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 27, 2006 09:52

KamilW pisze:a co do poziomowania i spryskiwaczy to nie sa wymagane przed 93 rokiem
jeżeli auto jest wyposażone fabrycznie...a dwójka chyba nie jest :) gdyby mi nie walnęła głowica to już bym śmigał na xenonkach z jakiegoś volvo albo laguny, bo one nie mają soczewek tylko clar :(


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Post autor: pakob » czw kwie 27, 2006 10:23

ok panowie tylko w moim GTI sa 4 zarowki H1 no i GT 150 nie sa produowane o ile sie nie myle jako H1 i co dalej?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw kwie 27, 2006 20:24

Ja mysle wlasnie nad soczewkami... i planuje taka konkretna przerobke reflektora zeby wlozyc w niego kierunek, dlugie H7 i ksenona lub bi ksenona... zawsze moge zrobic taki walek ze sobie wytlocze klosz do klara z plexi i natlocze na nim homologacje... :) niezbyt legalne ale wtedy juz nikt sie nie doczepi :) a co do tych GT 150 to chyba zostaje ci tylko kupno jakis bluvisionow lub polecam Helle +50% ... wg testow ma mocniejszy strumien niz GT 150... :)



Awatar użytkownika
kubi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: wt mar 28, 2006 01:34
Lokalizacja: ?????????
Kontakt:

Post autor: kubi » pt kwie 28, 2006 13:40

plexi nie bardzo sie kali roboty w cholere a plexi po jakims czasie lubi zobie zżółknac ( jeszcze przy takim natezeniu swiatła) i wtedy daremna robota proponuje tanie clary kupic. A zwykłe xsenony nie to samo co soczewkowe ktore lepiej sie prezentuja i nie wygladaja jak zwykłe zarowki


350 tys. km i ciagle jedzie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 28 gości