Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » sob lip 17, 2010 18:43

OxiDizer pisze:A 1J0 920 822B? Pasowałyby?
auto odpalisz ale nie bedzie komunikacji z modulem komfortu

szukaj z cyfra 5, bedzie pelen plug&play

a opis poszczegolnych cyferek juz byl w tym temacie



Awatar użytkownika
malinamk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 12:29
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: malinamk4 » pn lip 19, 2010 00:10

Witam, mam mk4 2000r licznik pół fis 1J0 920 825 C mogę założyć pełny???Jeżeli tak to jakiego szukać??

Pozdrawiam


Sprzedam
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=15164969

greg

Post autor: greg » pn lip 19, 2010 18:45

malinamk4 pisze:Witam, mam mk4 2000r licznik pół fis 1J0 920 825 C mogę założyć pełny???Jeżeli tak to jakiego szukać??
możesz założyć immo2 1J0 920 845(ewentualnie 2) lub 1J5 920 845 oraz immo3 1J0 920 846 lub 1J5 920 846.



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » sob lip 24, 2010 11:09

1j0919861b na co zwrocic uwage przy szukaniu zegarow - zarowno z 1=2 fis jak i z calym fisem ??



krisdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 22, 2010 16:16
Lokalizacja: internet

Post autor: krisdo » sob lip 24, 2010 14:00

Witam chcialbym by w miom mk4 tdi 99,klima ,szyber pokazywalo tem i zuzycie paliwa,z czym to sie wiaze i czy gra jest warta swieczki,rowniez mam vaga 409 i po zeskanowaniu wyskakuje mi pae bledow ,czy jest jakas ogolna diagnostyka dla calego auta i jak interpretowac nastepujace bledy dla tego auta chassis type:1J-VW G/J/B MK4 SCAN 01, 02 03, 08, 16,15,17,19,22,35,46,56,ADDRESS 01 ENGINEE CONTROLLER 038 906 012 K,COMPONENT 1,9I R4 0000SG 2526, CODING 0002,SHOP WSC 00028,FAULT FOUND:18047-ACCELERATOR POSITION SENSOR 1/2 (G79/G185) IMPULAUSIBLE SIGNAL P1639-35-00--,ENGINE START BLOCKED BY IMMOBILIZER P1570-35-10--- INTERMITTENT
ADDRESS 03 ABS Brakes
Controller:1J0 907 379 P
Component:ABS 20 IE CAN 0001
Coding:03304

dzieki i prosze o pomoc



ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » sob lip 24, 2010 14:38

krisdo, ale leniuch
przeczytaj ten watek od początku a znajdziesz odpowiedz na wszystkie pytania



krisdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 22, 2010 16:16
Lokalizacja: internet

Post autor: krisdo » sob lip 24, 2010 15:01

witam kolege sorki ale o ile dobrze zrozumialem to potrzebuje nowy licznik z komp fis tylko pytanie czy z canem czy bez i manetke od wycieraczek z przelacz do kompa tak ,i co potem to uaktywnic w vagu tzn przypisac nowy licznik,i powinno smigac ,jescze pytanie czy moj golf chodzi na canie tak domniemam ale nie na 100% dzieki bardzo i pozdrawiam



Awatar użytkownika
zpoe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
Kontakt:

Re: Montaż komputera FIS

Post autor: zpoe » czw lip 29, 2010 21:00

mam zamiar wreszcie zmienić zegary...aktualnie mam 1J0 920 806G, kupiłem jakiś czas temu 1J5 920 825C...użytkowane więc mają immo3 a zakupione immo2, manetki także mam (sterowanie komp + tempomat)...po przeczytaniu 64 stron :bajer: wnioskuję że jako tako da się je przełożyć, zaadoptować ale będą problemy np. ze spalaniem na postoju i co jeszcze?...w ogóle jest sens w zabawie z tymi zegarami?czy te sprzedać a szukać 826G lub 846G ? jeżeli nie mam aktualnie ani MFA ani FIS to będę musiał pociągnąć przewody wg. porady Greg-a "montaż MFA" ?
Jeszcze jest taka opcja - kupić zegary z Passata które mają ramki jak SE full fis lub 1/2 (VDO) i przelozyć same bebechy do pudła łącznie z przełożeniem tarcz z golfa z VDO 1J5 920 825C które posiadam (osobiście bardziej podobają mi się tarcze z SE golfa)...i teraz tak, przekładam szafę, tarcze, skręcam, podpinam i......robię kopię z eeproma z zegarów do Golfa i wrzucam do tych z Paska? Jakie mogą mnie spotkać niespodzianki? Jak z adaptacją? Będzie to bardziej problematyczne niż przekładka Golf->Golf?


[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Re: Montaż komputera FIS

Post autor: owies » czw lip 29, 2010 21:15

zpoe pisze:będą problemy np. ze spalaniem na postoju i co jeszcze?...w ogóle jest sens w zabawie z tymi zegarami?

jeżeli nie mam aktualnie ani MFA ani FIS to będę musiał pociągnąć przewody wg. porady Greg-a "montaż MFA" ?

Będzie to bardziej problematyczne niż przekładka Golf->Golf?
1. Czujnik oleju w misce może być nieaktywny, szafa nie będzie wyświetlała że masz niedomknięte drzwi, klapę bagażnika. Spalanie to tylko na postoju/jałowym - nie przejmuj się tym
2. dokładnie, no i jeszcze porada grega w sprawie tempomatu
3. tak


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
zpoe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
Kontakt:

Re: Montaż komputera FIS

Post autor: zpoe » pt lip 30, 2010 09:49

hmmm czyli najlepszym wyjściem będzie sprzedaż 1J5 920 825C i zakup z immo3...no nic trzeba bedzie wypatrywać :bajer:
a wracając do
kupić zegary z Passata które mają ramki jak SE full fis lub 1/2 (VDO) i przelozyć same bebechy do pudła łącznie z przełożeniem tarcz z golfa z VDO 1J5 920 825C które posiadam (osobiście bardziej podobają mi się tarcze z SE golfa)...i teraz tak, przekładam szafę, tarcze, skręcam, podpinam i.
jak to w praktyce wygląda?


[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zpoe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: śr cze 06, 2007 11:00
Lokalizacja: Mysłowice - Silesia
Kontakt:

Montaż komputera FIS

Post autor: zpoe » pt lip 30, 2010 11:21

ok właśnie kupiłem na alledrogo 1J5 920 826C :bajer: sprzedawca nie ma PINu do nich...jest ktoś ze śląska kto ma vag-tacho i mi go wyciągnie?


[img]http://img294.imageshack.us/img294/5923/21442947bnm0.jpg[/img] [img]http://img167.imageshack.us/img167/2686/2144294604if2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Montaż komputera FIS

Post autor: owies » pt lip 30, 2010 12:24

zpoe pisze:ktoś ze śląska
będę dzisiaj leciał jedynką w stronę Bielska jeśli Cie to urządza, zawsze mogę wyjechać wcześniej ;)
w razie co -> pw


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości