Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kołodziej
- Gadatliwa bestia
- Posty: 570
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 21:55
- Lokalizacja: tak smierdzi(pomorze)
- Kontakt:
Cos do usuniecie podgrzewania bezyny?? moze nei chodzi mi o konie ale lepiej jak bedzie"zimna" bezyna?/ chodzi mi o silnik rp ... ja jeszcze proponuje co do silnika rp wywalic odme oleju co idzie do wtrysku bo tedy zasysa cieple powietrze do wtrysku
MOJA ŚLIWKA;)Fire&Ice http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=302792
gdyż ten wałek jest do silnika z G a nie wolnossącego
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
Oki.Dzieki za odpowiedzi.A teraz inne pytanie.Zanim ktos mnie zbluzga to wytlumacze o co chodzi.Chodzi mi czy do PFa mozna wrzucic jakis ostrzejszy walek,ale z innych seryjnych silnikow VW(nie wiem np.2E albo cos w tym stylu).Wiem,ze w Oplu da sie tak zrobic bo mialem u siebie w NE walek z 1.8E.I chcialbym wiedziec czy w VW tez tak sie da?I tak czeka mnie zrzucenie glowicy to cos bym porobil z nia od razu.Albo moze da sie wrzucic jakas inna glowice od innej 8V?
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 21:06 przez stonebridge69, łącznie zmieniany 1 raz.
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
stonebridge69, tak wkładasz wałek i dobrze go ustawiasz z resztą i generalnie powinno być lepiej nie jakoś mega odczuwalnie ale różnica jest. Tylko nie ma sensu samego wałka pchać bo i tak nie wykorzystasz go w pełni jak nie będziesz miał lepszego dopływu powietrza do głowicy i lepszego jej opróżniania . Myślę tu o jakiejś Power Rurze i dobrym wydechu np. kolektor 4-2-1 i przelot np. 2"
Dobrze do tego jeszcze porting zrobić i podnieść kompresję wtedy jak to się dobrze zestroi to różnica jest. Może nie w kucach ale w Nm na bank
Dobrze do tego jeszcze porting zrobić i podnieść kompresję wtedy jak to się dobrze zestroi to różnica jest. Może nie w kucach ale w Nm na bank
Let's Tune it UP !!
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.
Witam kolego.Mam silnik ABS i jaki byłby w tym modelu koszt tej pracy.Pozdrawiam.
Mój Variant zapraszam : Bordowo-czarny trochę Yachting... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=495989
Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.
spawacz, mam do Ciebie pytanie.
modyfikacje zacząłem od zmiany wałka na ten z 2E, i teraz coś mi stuka, prawdopodobnie popychacz lub zawór..
czy to jest normalne zjawisko?? co prawda jeszcze mam nie ustawiony zapłon ale jak tak ma stukac to pewnie wrócę do tego wałka z RP ;/
miał ktoś podobny problem w swoim RP z wałkiem od 2E?
modyfikacje zacząłem od zmiany wałka na ten z 2E, i teraz coś mi stuka, prawdopodobnie popychacz lub zawór..
czy to jest normalne zjawisko?? co prawda jeszcze mam nie ustawiony zapłon ale jak tak ma stukac to pewnie wrócę do tego wałka z RP ;/
miał ktoś podobny problem w swoim RP z wałkiem od 2E?
[img]http://images40.fotosik.pl/210/f17f95fe51056a60.jpg[/img]
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.
Nie jest to norlmalne, ale 99% popychacz bo walek z 2E i innich GTi 8V jest w miejscach martwych buzo bardziej podciety niz AAM/RP i popychacz nie dal rady skasowac luzu, no chyba ze masz za niskie cisnienie oleju.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.
spawacz, problem juz rozwiązany -> zapowietrzony popychacz
a po zmianie wałka zauważyłem gorszy dół ale za to już nie łapie muła po 4 tys
a po zmianie wałka zauważyłem gorszy dół ale za to już nie łapie muła po 4 tys
[img]http://images40.fotosik.pl/210/f17f95fe51056a60.jpg[/img]
Domowe metody podnoszenia mocy w RP/AAM/ABS/PF/PB.
Kolego spawacz jaki jest mniejwięcej koszt tych modyfikacji o których mówisz na wstępie przy silniku ABS.Pozdrawiam.
Mój Variant zapraszam : Bordowo-czarny trochę Yachting... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=495989
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości