gorace tarcze i felgi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Jak szum ty słyszysz przy ręcznym kręceniu? Nie umiesz sprawdzić czy koło stawia jakiś opór? Zakręć kołem puść je i powinno jeszcze jakiś czas się pokręcić jeśli za szybko się zatrzyma to ci słabo odbija tłoczek. A jeszcze powiedz ile zrobiłeś po wymianie ty klocków? Bo każdy klocek musi się odpowiednio dotrzeć do starej, często nierówno startej tarczy, te klocki to tył czy przód ?
a czy czasami na to koło nie przyszły nowe klocki bo jesli tak to normalne ze sie docierają przez jakie 500 km
ja po wymianie klocków i tarcz w mk3 1,4 po przejechaniu ciągiem 130 km i delikatnie hamując dotknąłem tarcz i się oparzyłem
obserwuj czy ci sie klocki nadmiernie nie ścierają a lekkie grzanie po takim zabiegu powinno ustąpić
ja po wymianie klocków i tarcz w mk3 1,4 po przejechaniu ciągiem 130 km i delikatnie hamując dotknąłem tarcz i się oparzyłem
obserwuj czy ci sie klocki nadmiernie nie ścierają a lekkie grzanie po takim zabiegu powinno ustąpić
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Witam.
Ten problem może być spowodowany osadem wewnątrz cylinderka.Po wciśnięciu mógł przyblokować tłoczek .Trzeba wypchnąć tłoczek ,wyczyścić , wymienić uszczelnienia .
Ten problem może być spowodowany osadem wewnątrz cylinderka.Po wciśnięciu mógł przyblokować tłoczek .Trzeba wypchnąć tłoczek ,wyczyścić , wymienić uszczelnienia .
przy intensywnym używaniu hamulca to normalne,ale przy delikatnym to już nie.archi4lo pisze:wystarczyło splunąć na tarcze to sie gotowalo
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
archi4lo, felgi i tarcze zawsze się nagrzewają, pytanie jak moco grzeją się twoje. Niemniej warto by zainwestować w nowe prowadnice, koszt nie taki wielki nie zaszkodzi. Tylko jesli zmieniałbyś gumki w zaciskach to kup ORI z teflonem bo zamienniki często sie blokują. W ostateczności może by warto zmienić też same tłoczki (30-40 pare złotych sztuka).
A jak kwestia łozysk?
A jak kwestia łozysk?
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 22:28 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
koledzy dzieki za odpowiedzi ale proponowalbym przesledzic temat o poczatku bo powtarxaja sie pytania,tloczki byly nasmarowane ale wymieniane nic nie bylo,zuzycia lozysk nie widac
[ Dodano: 15 Lip 2010 22:39 ]
klocki sa przeciez na obydwu kolach nowe
[ Dodano: 15 Lip 2010 22:39 ]
dziabi3 pisze:a czy czasami na to koło nie przyszły nowe klocki bo jesli tak to normalne ze sie docierają przez jakie 500 km
klocki sa przeciez na obydwu kolach nowe
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
i dlatego pozostaje czyszczenie od wewnątrz , wszystkie inne przyczyny wyeliminowałeś przy okazji wymiana płynu jak ma więcej niż dwa lata .archi4lo pisze:ale wymieniane nic
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
tłoczek raczej rzadko , zazwyczaj wystarcza wymiana uszczelniacza i gumki osłonowej ewentualnie prowadnic .archi4lo pisze: regeneracja zacisku polega na wymianie tych tloczkow i elementow gumowych czy cos jeszcze?
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
kolo kreci sie dobrze,opor pewien jest ale to przez poloske,sam juz nie wiem.dzisiaj powiedzieli ze zacisk odbija i wszystko jest dobrze,z lekkiej gorki auto stacza sie wiec chyba faktycznie odbija,tylko czemu to sie grzeje.moze pogoda robi swoje a ta tarcza troche po tylku juz dostala po tej dlugiej podrozy z docisnietym klockiem i moze teraz tak sie grzeje.lozysko jest dobre
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
witam ponownie.po obserwacjach wykluczylbym mozliwosc zesputych zaciskow-auto z delikatnych wzniesien sie stacza,nie traci na mocy,spalanie ok i nie slychac zadnych piskow ktore bylo slychac wtedy gdy zacisk nie odbijal.lozysko tez bym wykluczyl poniewaz nie slychac go.powiedzcie mi koledzy czy mozliwe jest ze tarcza przypalona troche moze sie bardziej grzac teraz i to przez to ta felga jest goretsza?pozdrwaiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości