Problem z VW GOLF III 1,6 ABU - Gaśnie na wolnych obrotach !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arek10_1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr lip 14, 2010 13:39
Lokalizacja: Żołynia
Kontakt:

Problem z VW GOLF III 1,6 ABU - Gaśnie na wolnych obrotach !

Post autor: arek10_1986 » śr lip 14, 2010 13:42

Witam !
Bardzo prosił bym o pomoc w znalezieniu usterki w aucie :

Auto odpala ale trzeba dodac gazu troszke w momencie odpalania, obroty faluja (skaczą od 1100 do nawet 200 !! ) silnik czasem gasnie po wrzuceniu na Luz w czasie jazdy na zakretach itp szarpie silnikiem podczas jazdy dodam że silnik jest po remoncie i dzieje sie to zarówno na gazie jak i benzynie ! silnik chodzi troszke ociazale zostalo w nim wymienione :

Pierścienie Tłokowe komplet !
Panewki Korbowodowe komplet !
Popychacze Hydrauliczne 8 sztuk
uszczelka misy olejowej
Uszczelka pokrywy zaworow
uszczelka głowicy
simering wałka
wsówka oczko

(Mechanik zapewnial że zawory sa dobre, i że zrobil planowanie głowicy + uszczelniacze ale tego nie jestem pewny ! )

Pozatym wymieniłem sam :
Kable Zaplonowe nowe !
Aparat zaplonowy cały nowy kompletny z kopolka i paluchem !
Sonda lambda nowa !
świece nowe ISKRY 1 elektrodowe pod gaz

A i dodam że zmienialem potencjometry ( te plastikowe przy przepustnicy ) i nadal byl taki sam efekt !

Czasem jest tak jakby był przeskok lub brak chwilowo iskry na jednym cylindrze dziwne !

Ciśnienie sprawdziłem i wynosi 10-11 bo wszystko sie dociera zrobilem dopiero kolo 400-500 km wiec jeszcze urosnie moze:)

Pozdrawiam Arek



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Post autor: mirek87 » śr lip 14, 2010 13:57

falujące obroty i gaśnięcie silnika przy wciskaniu sprzęgła to najczęściej wina brudnej przepustnicy



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr lip 14, 2010 14:15

ja dodam tylko że to może być jak kolega pisze brudna przepustnica, ale może być też lewe powietrze, zacinający się silniczek krokowy, źle wyregulowana instalacja gazowa, zatkany dopływ zimnego powietrza w puszce filtra powietrza, uszkodzony czujnik położenia przepustnicy"(tak zwany TPS), piszesz że go ruszałeś może jest źle ustawiony, znajdź temat na forum o regulacji TPS


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

arek10_1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr lip 14, 2010 13:39
Lokalizacja: Żołynia
Kontakt:

Post autor: arek10_1986 » śr lip 14, 2010 14:47

Wymienialem przepustnice na inna ale to samo bylo, potencjometr steruje chyba tym silniczkiem krokowym, Proszę mi powiedzieć jaka opornosc powinna być na dobrym potencjometzre (tym plastikowym) i na jakich pinach jest ich 4 u mnie na 1 i 4 jest 1856 OHm



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw lip 15, 2010 09:16

poczytaj temat o TPS tam się ustawia napięcie na pinach a nie mierzy rezystancję, tak jak pisałem trzeba wszystko systematycznie sprawdzać aż znajdzie się usterkę


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości