sam zwalnia a potem przyśpiesza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
sam zwalnia a potem przyśpiesza
Witam. Wczoraj podczas dłuższej trasy(150km) zauważyłem dziwny objaw w moim MKIII 1.4 ABD. Mianowicie podczas jazdy na dowolnym biegu(wciśniętym pedale gazu do połowy) po kilkunastu sekundach auto delikatnie zwalnia i widze że obroty spadają delikatnie-nie spada do zera tylko o około 500obr.(trwa to około 2 sekundy) i potem odczuwalne jest przyśpieszenie do poprzedniego stanu(a co najważniejsze ja nie odejmowałem ani nie dodawałem gazu w tym czasie). Nie wiem co to może być. Traci iskrę?? Sam reguluje sobie mieszankę???
proszę o jakieś sugestie...
proszę o jakieś sugestie...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Czerkaj czekaj bo nie bardzo rozumiem... w trakcie jazdy z wciśniętym pedałem gazu obroty spadają Ci z np 2500 do 500?? masz LPG??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
to tak jak kolega wyzej mówił, może byc coś z nastawnikiem przepustnicy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 20:43
- Lokalizacja: trzebinia
Witam cię miałem podobny objaw tylko w czasie gdy np:stałem na skrzyżowaniu to obroty silnika zaczynały mi wariować raz dochodziło do 4000tyś a zaraz spadało do zera czasami gasł ale od razu odpalił myslałem że to wina paliwa ale jakoś z głupia(wiesz jestem laik jeżeli chodzi o mechanikę samochodową i nie wstydze się tego bo dopiero się uczę coś robić koło samochodu) przy kopułce powinieneś mieć takie jak by uziemienie taki niby mały warkocz u mnie to było spadnięte z zaczepu i chyba robiło mi zwarcie bo palec w kopułce miałem wypalony sprawdź sobie to i przeczyść bo możesz mieć zaśniedziałe ja w każdym razie gdy to zrobiłem autko jeździ gitara.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 20:43
- Lokalizacja: trzebinia
widzisz takie złote coś to prawda nie jest przy kopułce ale jest blisko,nie wiem nawet jak ci to strzałką zaznaczyć ale ja miałem tak jak ci pisałem wcześniej podobny problem i była to wina tego złotego jak by uziemienia właśnie.robert14-83 pisze:nie mam przy kopułce takiego uziemienia(jakby warkocz)
[ Dodano: 15 Lip 2010 17:49 ]
daje ci trzy zdjęcia może si ę połapiesz o jaki warkocz mi chodzi on jest z miedzi musisz go mieć chyba że masz jakiś inny model auta ale raczej nie przeczyść styk i sprawdź sobie kopułke w środku czy nie masz zaśniedziałe i palca też sprawdź ja musiałem wymienić niestety 18zł.boschrobert14-83 pisze:nie mam przy kopułce takiego uziemienia(jakby warkocz)
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 17:40 przez metalizer78, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 275 gości