vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
550KM@600NM550.
ja bym rozważył nowe R32 FSI, skok ma nieduzy 90,9 (niewiele wiekszy niż stare VRy) a pojemność 3.2... dodatkowo głowic z wielkimi kanałami
mozna pozostać przy FSI, a mozna zaslepić dziury po wtryskach i zrobić klasyczny wtrysk jak sie komuś FSI nie podoba
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 09:24 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
a mógłbyś Grzechu napisać jak się właśnie kształtują zmiany r32 w a3?
od kiedy są fsi?
i jak wprowadzili fsi to skrócili skok a zwiększyli średnice?
a blok taki sam jeszcze? czy już ten nowy jak w 3,6
od kiedy są fsi?
i jak wprowadzili fsi to skrócili skok a zwiększyli średnice?
a blok taki sam jeszcze? czy już ten nowy jak w 3,6
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 12:16 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.
nowy jak w R36grzegorzp pisze:a blok taki sam jeszcze? czy już ten nowy jak w 3,6
tu masz opis tych nowych silników:
http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw ... _study.pdf
Stare R32
średnica cylindra [mm] 84,000
skok [mm] 95,900
nowe R32 FSI
średnica cylindra [mm] 86,000
skok [mm] 90,900
[ Dodano: Sro Lip 14, 2010 14:26 ]
porównaj sobie kanały w głowicy R32 i R32/36 FSI
mysle ze ten R32 FSI to moze byc zajebisty silnik do modów
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody
czy widzieliście projekt w którym wsadzony byłby cały słupek od 3,2/3.6 FSI , ale zrobiony byłby na klasycznym wtrysku pośrednim?
vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody
niegrzegorzp pisze:czy vr 3,2l np. audi a3 po 2005r to wtrysk bezpośredni?
3.2 FSI to niezwykle rzadko spotykany silnik, a szkoda
oznaczenie AXZ wystepował TYLKO w passacie, przewaznie DSG 4 moition
znajdź mi takiego rodzyna na ebay / allegro to kupuje
nie ale co to za problem ?grzegorzp pisze:czy widzieliście projekt w którym wsadzony byłby cały słupek od 3,2/3.6 FSI , ale zrobiony byłby na klasycznym wtrysku pośrednim?
kupujesz R36 FSI, zaspawujesz dziury po wtryskach w głowicy, i normalnie pakujesz wtryski w kolektor, wysterowujesz SA i po temacie
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody
czyli w a3 do końca wkładali ten 3,2 na pośrednim wtrysku?
czyli 3,2 fsi to biały kruk i jak ktoś by chciał fsi to 3,6?
ps. to głowice od r32fsi pasują do r32 pomimo tego że kąty rozwarcia cylindrów są inne?
czyli 3,2 fsi to biały kruk i jak ktoś by chciał fsi to 3,6?
ps. to głowice od r32fsi pasują do r32 pomimo tego że kąty rozwarcia cylindrów są inne?
vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody
głowica 3.2 FSI i 3.6 FSI jest taka sama
głowica z FSI nie pasuje do VRów 15st rozchylenia
głowica z R32 podchodzi do 2.8 24V
AXZ wystepowal TYLKO w pasacie, w zadnym A3, TT nie bylo FSI
głowica z FSI nie pasuje do VRów 15st rozchylenia
głowica z R32 podchodzi do 2.8 24V
AXZ wystepowal TYLKO w pasacie, w zadnym A3, TT nie bylo FSI
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
vr 2.8 / 3.2 / 3.6 wytrzymałość i podatność na mody
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... urbo-build." onclick="window.open(this.href);return false;.cowboy pisze: grzegorzp napisał(a):czy widzieliście projekt w którym wsadzony byłby cały słupek od 3,2/3.6 FSI , ale zrobiony byłby na klasycznym wtrysku pośrednim?
nie ale co to za problem ?
kupujesz R36 FSI, zaspawujesz dziury po wtryskach w głowicy, i normalnie pakujesz wtryski w kolektor, wysterowujesz SA i po temacie
- go_grzeniu
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 00:10
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re:
a mozna podpasowac glowice z R32 FSI do starszej wersji R32??cowboy pisze:nowy jak w R36grzegorzp pisze:a blok taki sam jeszcze? czy już ten nowy jak w 3,6
tu masz opis tych nowych silników:
http://sandbox.enjoybeing.net/veedub/vw" onclick="window.open(this.href);return false; ... _study.pdf
Stare R32
średnica cylindra [mm] 84,000
skok [mm] 95,900
nowe R32 FSI
średnica cylindra [mm] 86,000
skok [mm] 90,900
[ Dodano: Sro Lip 14, 2010 14:26 ]
porównaj sobie kanały w głowicy R32 i R32/36 FSI
mysle ze ten R32 FSI to moze byc zajebisty silnik do modów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości