Witam. Jestem świeżo po swapie z 1,3 na 1,6 PN. Została wymieniona cała instalacja elektryczna, żadnych fuszerek, licznik stacyjka wszystko powymieniane. ECU pokazało mi kod 4444 co oznacza sterownik nie posiada błędów. Mimo tego fura na postoju chodzi 1 godzine bez żadnych problemów i falowania obrotów, gdy wyjade w trase i przejade 1km bez przeganiania go to szarpie i gaśnie, przerywa. Odczekanie i wyłączenie zapłonu, odświeza całą sprawe na nowo autop jedzie 1-4 km i zdycha. auto ma zamontowany katalizatro od 1,8 GX dużo wiekszy i wydzadzący dwururką. W czym problem? Pozdrawiam
P.S dodam że cewka zapłonowa ma bardzo wysoką temperature, nie wiem jaką ma temperature pracy cewka.
Auto (silnik) nigdy na cylindry nie widziało gazu LPG, nie jeźdze gazówką tylko Golfem

Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 22:22 przez
Johnatan, łącznie zmieniany 3 razy.