montaz filtra stozkowego a spalanie????????

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dziadek311
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob mar 21, 2009 16:15
Lokalizacja: przeworsk
Kontakt:

montaz filtra stozkowego a spalanie????????

Post autor: dziadek311 » wt lip 06, 2010 20:27

Koledzy powiem mi ktos czy przez zalozenie dolotu z filtrem stozkowym rosnie rowniesz spalanie????????????



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pn lip 12, 2010 13:51

dziadek311, jakos nie specjalnie zauwazylem zeby cos wzroslo. napewno na + dla silnika taki montaz.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lip 12, 2010 20:22

Koledzy powiem mi ktos czy przez zalozenie dolotu z filtrem stozkowym rosnie rowniesz spalanie????????????
nie rosnie ,ale zadaj sobie pytanie po co ci ten filtr stozkowy??? jakie masz oczekiwania ?? przyrostu mocy pewnie nie bedzie ..lepiej dozbieraj troche kasy i jedz na modyfikacje map w ecu


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pn lip 12, 2010 22:00

Przyrostu nie będziesz miał jako takiego. Z moich odczuć to to, że się trochę lepiej zbiera i dostaje dużo więcej powietrza zimnego niż wcześniej. Ciekawe brzmienie z dołu i upust powietrza z góry o ile jest to dolot + stożek. Samego stożka nie powinno się montować zaraz za przepływomierzem. Spotkałem się z wieloma opiniami na ten temat i ludzie mówią o tym, że powinno się montować dolot ze względu na żywotność przepływomierza oraz żeby zaciągało faktycznie zimne powietrze.



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Post autor: dcsp52 » wt lip 13, 2010 22:04

jedyna roznica to to ze fajniej sapie dv majac cai ;D


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » śr lip 14, 2010 21:29

Porządny stożek gąbka i będzie OK.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Post autor: dcsp52 » pt lip 16, 2010 16:07

najlepsze rozwiązanie to fabryczna pucha tyle ze lekko zmodyfikowana :)

kolega a3 1.8T ostatnio zaciagnal kaluze do dolotu wlasnie przez cai - jest masakra ;D

ja od razu zabudowalem filtr od spodu ;D + izolacja termiczna i wlot tylko przednia kratka
Ostatnio zmieniony pt lip 16, 2010 16:11 przez dcsp52, łącznie zmieniany 1 raz.


dead slow but still forward

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości