Witam wszystkich!
Po wizycie u mechanika nie ustalono gdzie tkwi problem.
Problem nr.1
-Podczas jazdy i postoju silnik wariuje ( MK3 1.4 kat.)
silnik sam wskakuje na około 2000,czasem 3000 obrotów wymieniłem już silniczek krokowy,czujnik temp. i termostat a efekt jest taki sam co przed wymianą.
Problem nr.2
-Po wrzuceniu na luz obroty silnika spadają i zaczyna się szarpanie (zrywanie) to samo jest gdy np. jadąc z góry puszczam auto na biegu bez dodatku gazu.
Zmieniając bieg i dodając gazu auto też zrywa.
Wszystkich którzy mieli podobne przejścia i wyeliminowali usterkę bardzo proszę o POMOC.
Problemy z obrotami MK3 1.4 kat.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcinus29
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
- Lokalizacja: Rumia
Jaki dokładnie silnik?
Proponuje jeszcze sprawdzić sonde lambda i zapłon.
Auto było podłączone po vaga ?
Proponuje jeszcze sprawdzić sonde lambda i zapłon.
Auto było podłączone po vaga ?
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 18:04 przez Marcinus29, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://img69.imageshack.us/i/r32ocsignpanelligna.jpg/][img]http://img69.imageshack.us/img69/2773/r32ocsignpanelligna.jpg[/img][/url]
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1505
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Nie wiem czy w 1.4 też to jest ale może warto by było zobaczyć czujnik położenia przepustnicy tak to się chyba nazywa.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości