wentylator chłodnicy piszczy podczas pracy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wentylator chłodnicy piszczy podczas pracy
Witam,
Dziś wracając z pracy usłuszałem ze pracujacy wentylator chłodnicy piszczy - moje pytanko brzy czy np da sie to rozebrać przesmarować itp jak go zdemontować czy konieczna jest demontaż chłodnicy ? klimy brak
dzieki za info
Dziś wracając z pracy usłuszałem ze pracujacy wentylator chłodnicy piszczy - moje pytanko brzy czy np da sie to rozebrać przesmarować itp jak go zdemontować czy konieczna jest demontaż chłodnicy ? klimy brak
dzieki za info
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 23:02 przez abpel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
miałem problem z piszczącym wentylatorem i właśnie zrobiłem jak kolega pisze- wd40 i wężykiem dojśc do ośki i prysnąc i powinno pomóc.mody1 pisze:nie da się rozebrać, bo łożysko jest zamknięte,możesz spróbować spryskać smarem w spraju podczas pracy,ale nie ma gwarancji że pomoże,ale nie zaszkodzi,obserwuj żeby się całkiem nie przytarło,żeby silnika nie przegrzać
obawy przed wd40 są nieuzasadnione... 2 lata temu nasmarowałem wentylator tym preparatem po dziś dzień chodzi
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 08:08 przez damian_piaski, łącznie zmieniany 1 raz.
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Pomimo interwcencji WD i tak szykuj sie na nowy, inny wentylator i tak umrze...
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja proponuje smar penetrującydamian_piaski pisze:miałem problem z piszczącym wentylatorem i właśnie zrobiłem jak kolega pisze- wd40 i wężykiem dojśc do ośki i prysnąc i powinno pomóc.mody1 pisze:nie da się rozebrać, bo łożysko jest zamknięte,możesz spróbować spryskać smarem w spraju podczas pracy,ale nie ma gwarancji że pomoże,ale nie zaszkodzi,obserwuj żeby się całkiem nie przytarło,żeby silnika nie przegrzać
WD-40 dobre na rdzę ,nie na dłuższą metę
tak jak koledzy wyżej: WD-40 lub podobny spraj penetrujaco-smarujacy
jakis smar w sprayu albo cos takiego, no ale nie wiadomo na jak dlugo pomoże...
tak reanimowalismy alternator z duzego fiata i chodzil jak przed tem
jakis smar w sprayu albo cos takiego, no ale nie wiadomo na jak dlugo pomoże...
tak reanimowalismy alternator z duzego fiata i chodzil jak przed tem
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 00:05 przez *adik*, łącznie zmieniany 1 raz.
abpel żadne WD-40, bo wysuszysz całkiem łożysko
jak chcesz to podjedź do mnie, ja mam smar, wymontujemy dziada i na stole się go przesmaruje, ale tak jak mody1 pisze, łożysko jest zamknięte, ale może coś uda się "wcisnąć" po ośce
jednak trzeba demontować
jak chcesz to podjedź do mnie, ja mam smar, wymontujemy dziada i na stole się go przesmaruje, ale tak jak mody1 pisze, łożysko jest zamknięte, ale może coś uda się "wcisnąć" po ośce
jednak trzeba demontować
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 07:29 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
Ja rozbierałem i smarowałem wentylator chłodnicy, da się to rozebrać i spokojnie nasmarować, nie chciał bym was wprowadzać w błąd ale wydaje mi się że tam jest łożysko cierne (ośka w tuleji) bo robiłem to jakieś trzy lata temu, nasmarowałem tą ośkę smarem Łt 43 u jest cisza, tak jak koledzy piszą wyżej wszystkie środki penetrujące odpadają tak samo jak oliwki i oleje starczą na bardzo krótko, do wyciągnięcia silniczka potrzeba zdemontować chłodnice niestety, aby rozebrać silniczek trzeba na jego korpusie poodginać te punkty w których został zaprasowany korpus, powodzenia w smarowaniu
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Pracuje jako chłodnik i mam doczynienia z wentylatorami i turbinami na codzień. przesmarowanie wentylatora z łożyskami pomaga na ok 3 tygodnie, w końcu i tak zaczyna pracować jak młynek do kawy. smarowanie wentylatorów na ślizgach to max 7 dni, Oczywiście jest to przykład na maszynach które chodzą codziennie. Ale pamietaj nie chciałbym być w twojej skórze jak ci sie zagotuje w miescie a wentylator bedzie już w świecie zmarłych Podsumowująć, smaruj ale miej go na uwadze..
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 335 gości