Jakie powinno być ładowanie aku ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Jakie powinno być ładowanie aku ?

Post autor: bieniek1984 » pn lip 12, 2010 07:17

Witam koledzy mam pytanie jakie powinno być prawidłowe ładowanie aku? U mnie na wyłączonych światłach jest ok 15,1-15,2 a jak tylko włącze swiatła to spada na ok 14,6 coś takiego dobrze już nie pamiętam wartości. Ale czy tak powinno być ? że 15 tylko na odpalonym silniku ?
Silnik 1V aletk 55A
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 07:26 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn lip 12, 2010 08:02

za mocno ładuje bez świateł

[ Dodano: 12 Lip 2010 08:03 ]
lub miernik źle odczytuje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn lip 12, 2010 08:24

w sumie ostatnio zmieniłem altka z 45A na 55A i powiem ci szczerze że wartość na jednym i na drugim była właśnie taka. Dziś sprawdzę czy doby jest miernik. ale aż o 1V moze oszukiwać ?


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn lip 12, 2010 09:37

Książkowe ładowanie to 14.4V, jak jest trochę mniej to ok, ale ponad 15V to za dużo...może być walnięty regulator napięcia.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn lip 12, 2010 09:45

dzięki koledzy dzis sprawdzę innym miernikiem jak będzie dalej tak samo kupię nowy regulator:)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 12, 2010 12:17

wymień baterie w mierniku jesli nie jestes pewien ze jest dobra.
ładowanie powinno wynosić 13,5V - 14,5V.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn lip 12, 2010 12:24

dzięki kolego sprawdze :)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 206 gości