Problem z 1,6 TD (mulenie)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 11:47

masrepus pisze:to jak sie dobrać do tego wg? Trzeba zdejmować turbo? Jak to się czyści?
Tak,trzeba zdjąć turbo.Po wyjęciu WG trzeba odkręcić i rozruszać...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lip 11, 2010 11:55

Jakby zawór się otwierał to by było wyraźnie słychać sapanie, ja proponuję najpierw rozruszać WG sprężarką, może obejdzie się bez rozbierania, bo czasami zacina się w pozycji otwartej.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 12:21

t0mal pisze:Jakby zawór się otwierał to by było wyraźnie słychać sapanie
Owszem,ale kolega może mieć założony wężyk do rury dolotowej i wtedy nie będzie słyszał...
t0mal pisze:ja proponuję najpierw rozruszać WG
Sprawdzić nie zaszkodzi,bo pewnie ma to związek jedno z drugim,ale WG zazwyczaj jak się zatnie,tak już zostaje,a tu kolega pisze,że co kilka sekund jest zmiana :bajer:

[ Dodano: 11 Lip 2010 12:23 ]
masrepus pisze:Jak ujmę gazu prawie całkowicie to wolno przyspiesza.
masrepus pisze:Jak dodaję ponowne więcej gazu to jest taki strzał mocy który trwa sekundę i znowu mulenie.
Stawiam,że to jest upust ciśnienia doładowania...
Miałeś sprawdzić czy masz zawór :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 12:24 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

masrepus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob lip 10, 2010 18:24
Lokalizacja: lbn

Post autor: masrepus » ndz lip 11, 2010 12:57

A tam nie będzie żadnych problemów z ponownym montażem (uszczelki czy coś?). Ja nie mam kata. Miałem wcześniej passata b3 16td z lda i audi b3 1.6 td z lda i żadne nie przyspieszało tak jak to a paliły więcej. Ten co mam teraz jest najbardziej elastyczny i ciągnie od 2000obr ale po 3000 przestaje. Wiem ze nie może tak być. Zajrzałem do lda i jest obrócony pin i podcięty lekko.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 13:06

masrepus pisze:Miałem wcześniej passata b3 16td z lda i audi b3 1.6 td z lda i żadne nie przyspieszało tak jak to
I to właśnie może też świadczyć o tym,że w WG jest zapieczone i turbo daje większe ciśnienie,a zawór w kolektorze go upuszcza,przez co występuje odczuwalny spadek mocy...
Co z tym zaworem? Jest przy Twoim silniku? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 44 gości