Tak,trzeba zdjąć turbo.Po wyjęciu WG trzeba odkręcić i rozruszać...masrepus pisze:to jak sie dobrać do tego wg? Trzeba zdejmować turbo? Jak to się czyści?
Problem z 1,6 TD (mulenie)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Owszem,ale kolega może mieć założony wężyk do rury dolotowej i wtedy nie będzie słyszał...t0mal pisze:Jakby zawór się otwierał to by było wyraźnie słychać sapanie
Sprawdzić nie zaszkodzi,bo pewnie ma to związek jedno z drugim,ale WG zazwyczaj jak się zatnie,tak już zostaje,a tu kolega pisze,że co kilka sekund jest zmianat0mal pisze:ja proponuję najpierw rozruszać WG

[ Dodano: 11 Lip 2010 12:23 ]
masrepus pisze:Jak ujmę gazu prawie całkowicie to wolno przyspiesza.
Stawiam,że to jest upust ciśnienia doładowania...masrepus pisze:Jak dodaję ponowne więcej gazu to jest taki strzał mocy który trwa sekundę i znowu mulenie.
Miałeś sprawdzić czy masz zawór

Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 12:24 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
A tam nie będzie żadnych problemów z ponownym montażem (uszczelki czy coś?). Ja nie mam kata. Miałem wcześniej passata b3 16td z lda i audi b3 1.6 td z lda i żadne nie przyspieszało tak jak to a paliły więcej. Ten co mam teraz jest najbardziej elastyczny i ciągnie od 2000obr ale po 3000 przestaje. Wiem ze nie może tak być. Zajrzałem do lda i jest obrócony pin i podcięty lekko.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
I to właśnie może też świadczyć o tym,że w WG jest zapieczone i turbo daje większe ciśnienie,a zawór w kolektorze go upuszcza,przez co występuje odczuwalny spadek mocy...masrepus pisze:Miałem wcześniej passata b3 16td z lda i audi b3 1.6 td z lda i żadne nie przyspieszało tak jak to
Co z tym zaworem? Jest przy Twoim silniku?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości