nowy pasek rozrządu przy zdejmowaniu pompy paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

blacksentinel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr cze 11, 2008 13:27
Lokalizacja: FZI
Auto: Golf 4 TDI
Kontakt:

nowy pasek rozrządu przy zdejmowaniu pompy paliwa

Post autor: blacksentinel » ndz lip 11, 2010 09:53

Witam.
Czy każdorazowo po demontażu pompy paliwa w silniku diesla należy zakładać nowy pasek rozrządu wraz rolkami?



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz lip 11, 2010 10:16

Nie.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » ndz lip 11, 2010 10:56

Tylko zaznacz sobie kierunek w jakim sie obracał i tak go załóż z powrotem


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz lip 11, 2010 11:08

Niektore marki robia tak ze na napinaczu jest oznaczenie: new/used. czyli zakladajc ponownie pasek mamy napinacz ustawic na used co sie rowna z nieco wiekszym napieciem paska.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 11:10

Damian-jg pisze:zaznacz sobie kierunek w jakim sie obracał i tak go załóż z powrotem
Jeżeli tylko pompę będzie zdejmował,to nie musi tego robić,bo dołu nie rozpina :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: Tommi029 » ndz lip 11, 2010 19:36

Ogólna zasada jest taka. Jak pasek ma mniej niż 10 tys. km zakładaj stary, powyżej wymieniaj.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz lip 11, 2010 20:06

Tommi029 pisze:Ogólna zasada jest taka. Jak pasek ma mniej niż 10 tys. km zakładaj stary, powyżej wymieniaj.
To jeżeli na pasku w tdi robi się 90kkm,to po 15tu przy np.wymianie pompy już go muszę wymienić :chytry: ?

Dziwna ta ogólna zasada :bajer:


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lip 11, 2010 20:14

Tommi029 pisze:Ogólna zasada jest taka. Jak pasek ma mniej niż 10 tys. km zakładaj stary, powyżej wymieniaj.
A kto jest autorem tej "zasady"że się tak zapytam :bajer: Bo zalatuje mi nadgorliwością jej autora :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: Tommi029 » ndz lip 11, 2010 21:20

Niektórzy producenci tak mówią. Taką zasadę stosuje wielu mechaników.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz lip 11, 2010 22:16

Tommi029 pisze:Niektórzy producenci tak mówią. Taką zasadę stosuje wielu mechaników.
Nie no oczywiście , szczególnie producenci są tu bezinteresowni :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 22:18 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » czw lip 15, 2010 08:41

munior, ale ostrożność nigdy jeszcze nikomu nie zawadziła.
najwyżej jesteś 50zł za pasek w plecy.
ja jakoś zwłaszcza jak jeździłem AAZ'em wymieniałem co roku czyli przebiegi około 45-50tys km i jakoś nie narzekałem na koszta wymiany rozrządu.
zwłaszcza że na AAZ'cie i na pompie 11mm pasek uciekał w ochach bo taki by opór na pompie



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lip 15, 2010 09:42

arwam pisze:zwłaszcza że na AAZ'cie i na pompie 11mm pasek uciekał w ochach bo taki by opór na pompie
W twoim przypadku co racja to racja :grin: ale my rozprawiamy o standardowym wyposażeniu ,w sensie żadnej rzeżby tylko ori osprzęt :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » czw lip 15, 2010 11:41

munior, jak pasek już trochę zużyty to ja bym zmieniał.
takie jest moje zdanie choć jeśli jest w połowie przebiegu i nie jest ani zużyty ani nie ma poszarpanych krawędzi to można zostawić.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » czw lip 15, 2010 17:32

Witam jezeli pasek jest zuzyty to się go wymienia a jezeli nie to się go zostawia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości