nowy pasek rozrządu przy zdejmowaniu pompy paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr cze 11, 2008 13:27
- Lokalizacja: FZI
- Auto: Golf 4 TDI
- Kontakt:
nowy pasek rozrządu przy zdejmowaniu pompy paliwa
Witam.
Czy każdorazowo po demontażu pompy paliwa w silniku diesla należy zakładać nowy pasek rozrządu wraz rolkami?
Czy każdorazowo po demontażu pompy paliwa w silniku diesla należy zakładać nowy pasek rozrządu wraz rolkami?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A kto jest autorem tej "zasady"że się tak zapytam Bo zalatuje mi nadgorliwością jej autoraTommi029 pisze:Ogólna zasada jest taka. Jak pasek ma mniej niż 10 tys. km zakładaj stary, powyżej wymieniaj.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie no oczywiście , szczególnie producenci są tu bezinteresowniTommi029 pisze:Niektórzy producenci tak mówią. Taką zasadę stosuje wielu mechaników.
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 22:18 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior, ale ostrożność nigdy jeszcze nikomu nie zawadziła.
najwyżej jesteś 50zł za pasek w plecy.
ja jakoś zwłaszcza jak jeździłem AAZ'em wymieniałem co roku czyli przebiegi około 45-50tys km i jakoś nie narzekałem na koszta wymiany rozrządu.
zwłaszcza że na AAZ'cie i na pompie 11mm pasek uciekał w ochach bo taki by opór na pompie
najwyżej jesteś 50zł za pasek w plecy.
ja jakoś zwłaszcza jak jeździłem AAZ'em wymieniałem co roku czyli przebiegi około 45-50tys km i jakoś nie narzekałem na koszta wymiany rozrządu.
zwłaszcza że na AAZ'cie i na pompie 11mm pasek uciekał w ochach bo taki by opór na pompie
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
W twoim przypadku co racja to racja ale my rozprawiamy o standardowym wyposażeniu ,w sensie żadnej rzeżby tylko ori osprzętarwam pisze:zwłaszcza że na AAZ'cie i na pompie 11mm pasek uciekał w ochach bo taki by opór na pompie
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości