EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
blm, powinieneś od razu to zrobić Bo znowu rozkręcanie ,nowe uszczelki .. Nie popieram roboty na raty Pewnie interkolera też nie czyściłeś ??? A co do syfu w bloku [głowicy] to mogłeś przecież sam zobaczyć za pomocą np. lusterka wszystko widac jak na dłoni w otworach .Ale z doświadczenia mojego kolektora ,widzę ze musisz mieć zawalone tyle samo co w twoim widocznym kolektorzeblm pisze:Czyścić blok w przyszłym sezonie
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 14:26
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
EGR out
Witam,
Któregoś pięknego dnia postanowiełem zaślepić egr. W zasadzie kolektor nie był mocno zabrudzony mimo, iz auto ma przejechane według licznika 270 tys. km. Po zaślepieniu zauważyłem, że auto zaczęło minimalnie brać olej. Wcześniej nie brał ani grama. Czy ktoś miał podobne spostrzeżenia?
Któregoś pięknego dnia postanowiełem zaślepić egr. W zasadzie kolektor nie był mocno zabrudzony mimo, iz auto ma przejechane według licznika 270 tys. km. Po zaślepieniu zauważyłem, że auto zaczęło minimalnie brać olej. Wcześniej nie brał ani grama. Czy ktoś miał podobne spostrzeżenia?
Korzystając w wolnej soboty postanowiłem zajrzeć do mojego kolektora. O dziwo był czyszciutki - tylko lekki film olejowy i moze 0,5mm sadzy
Autko to golf IV AHF z 2000r 140tys przebiegu. Albo ktoś go czyścił wcześniej co wątpliwe, albo miałem szczęście, albo kolektory się zasyfiają powyżej 200tys przebiegu Pewnie styl jazdy ma tu też niebagatelne znaczenie.
PS. Nie polecam grzebania się w samochodzie przy 30 stopniowym upale
Autko to golf IV AHF z 2000r 140tys przebiegu. Albo ktoś go czyścił wcześniej co wątpliwe, albo miałem szczęście, albo kolektory się zasyfiają powyżej 200tys przebiegu Pewnie styl jazdy ma tu też niebagatelne znaczenie.
PS. Nie polecam grzebania się w samochodzie przy 30 stopniowym upale
- stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Możesz Kolego nieco rozwinąć?Sztomel pisze:Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.
Rozumiem, że tak samo można sprawdzić, czy jest funkcja włączona/wyłączona?
Które to miejsce w VAG'u?
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
Re: EGR out
Też tak miałem zaraz po zaślepieniu. Póżniej już to nie występowało.tsuchonski pisze:Witam,
Któregoś pięknego dnia postanowiełem zaślepić egr. W zasadzie kolektor nie był mocno zabrudzony mimo, iz auto ma przejechane według licznika 270 tys. km. Po zaślepieniu zauważyłem, że auto zaczęło minimalnie brać olej. Wcześniej nie brał ani grama. Czy ktoś miał podobne spostrzeżenia?
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
Trzeba było wpaść i zobaczyć co i jak robi...jacekPlacekkk pisze:NO ja wstawiłem dziś auto do znajomego, wyczyścił mi,,, powiedział że mało tam tego było,że praktycznie nic....hym, chyba że ściemnia
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
Witam,
Ja mianowicie w moim ARLu mam problem z wiecznie pękającą w miejscu harmonijki rurką (pozycja numer 2 ze schematu z pierwszej strony). Podejrzewam że winę za to ponosi większe turbo i może coś tam jest kiepsko spasowane że występują większe naprężenia itp. Także po 3-krotnej wymianie i jednym spawaniu owej nieszczęsnej rurki zamierzam wywalić ją w cholerę. Z tego co zrozumiałem to wystarczy dociąć 2 elementy z blachy, nawiercić je i zamontować w miejscach montażu owej rurki? - jedno przy egr, drugie przy kolektorze?
Każda awaria tej rurki to u mnie poważny brak mocy u dołu i oczywiście smród spalin w kabinie:(. Na razie EGR odłączyłem poprzez zagięcie wężyka sterującego (podciśnieniowego).
W tryb awaryjny nie przechodzi, czy błędy są to nie wiem.
Czy może ktoś jeszcze miał problem z uszkodzeniem tej rurki?
Pozdro
Ja mianowicie w moim ARLu mam problem z wiecznie pękającą w miejscu harmonijki rurką (pozycja numer 2 ze schematu z pierwszej strony). Podejrzewam że winę za to ponosi większe turbo i może coś tam jest kiepsko spasowane że występują większe naprężenia itp. Także po 3-krotnej wymianie i jednym spawaniu owej nieszczęsnej rurki zamierzam wywalić ją w cholerę. Z tego co zrozumiałem to wystarczy dociąć 2 elementy z blachy, nawiercić je i zamontować w miejscach montażu owej rurki? - jedno przy egr, drugie przy kolektorze?
Każda awaria tej rurki to u mnie poważny brak mocy u dołu i oczywiście smród spalin w kabinie:(. Na razie EGR odłączyłem poprzez zagięcie wężyka sterującego (podciśnieniowego).
W tryb awaryjny nie przechodzi, czy błędy są to nie wiem.
Czy może ktoś jeszcze miał problem z uszkodzeniem tej rurki?
Pozdro
- Boczkowski_D
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: sob sty 27, 2007 11:15
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: EGR out - wrazenia
Czy ktoś próbował czyścić kolektor ssący w SDI? Spodziewam się, że konstrukcja wygląda podobnie jak w foto poradzie na stronie 42 czy jestem zbytnim optymistą?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości