wymiana filtra paliwa, elektryszne szyby i CZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana filtra paliwa, elektryszne szyby i CZ
Witam mam problem z wymiana filtra paliwa a mianowicie nie wiem jak "odłączyć" przewód od filtra. Na fotce widać jakie przewody maja końcówki, poradźcie jak to odłączyć bo nie chce nic zerwać i mieć dodatkowy problem
z góry dzięki za odpowiedzi
filtra dalej nie umiem wymienić bo nie mam pojęcia jak odłączyć przewody, ta wtyczka jest jakas dziwna będę musial skoczyć do znajomego mechanika chyba :/
ale mam jeszcze inne pytania:
1. Czy jest dużo roboty z elektrycznymi szybami? tzn z montażem? może jest jakaś porada na ten temat bo szukałem ale nie umiałem znaleźć do golfa IV 3 drzwiowego
2. Chce zamontować również centralny ile mniej więcej by mnie to wyniosło? jaki jest najlepszy itd. dodam ze nie za bardzo sie na tum znam wiec pytam
z góry dzięki za odpowiedzi
filtra dalej nie umiem wymienić bo nie mam pojęcia jak odłączyć przewody, ta wtyczka jest jakas dziwna będę musial skoczyć do znajomego mechanika chyba :/
ale mam jeszcze inne pytania:
1. Czy jest dużo roboty z elektrycznymi szybami? tzn z montażem? może jest jakaś porada na ten temat bo szukałem ale nie umiałem znaleźć do golfa IV 3 drzwiowego
2. Chce zamontować również centralny ile mniej więcej by mnie to wyniosło? jaki jest najlepszy itd. dodam ze nie za bardzo sie na tum znam wiec pytam
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 17:46 przez domeL, łącznie zmieniany 1 raz.
do golfa 3 mało - do golfa 4 - znajdziesz moja porade w faq1. Czy jest dużo roboty z elektrycznymi szybami? tzn z montażem? może jest jakaś porada na ten temat bo szukałem ale nie umiałem znaleźć do golfa IV 3 drzwiowego
i znowu - golf 3 czy 4 - chcesz oryginał czy jakąś manianę. Jelsi golf 4 - to i tak montując elektrykę szyb możesz zarzucić i centraldomeL pisze:2. Chce zamontować również centralny
tak jak kolega napisał wyżej , tylko pamiętaj aby dokładnie zaskoczyły po obu stronach te szybko-złączki następnie sprawdzaj na uruchomionym silniku czy wszystko jest ok czy nic nie kapie, czy nie ma wycieków , potem przejedź się próbnie kawałeczek kilkaset metrów gdyż zdarza się , że te szybko-złączki pokazują psikusa i wtedy całe paliwko w glebę ...wron pisze:działa to na zasadzie szybkozłączek
musisz czymś wcisnąć wypusty a potem przy zakladaniu same zaskoczą
ok dzieki za info.grizzly83 pisze:tak jak kolega napisał wyżej , tylko pamiętaj aby dokładnie zaskoczyły po obu stronach te szybko-złączki następnie sprawdzaj na uruchomionym silniku czy wszystko jest ok czy nic nie kapie, czy nie ma wycieków , potem przejedź się próbnie kawałeczek kilkaset metrów gdyż zdarza się , że te szybko-złączki pokazują psikusa i wtedy całe paliwko w glebę ...wron pisze:działa to na zasadzie szybkozłączek
musisz czymś wcisnąć wypusty a potem przy zakladaniu same zaskoczą
a wypowie mi sie ktos na temat tego CZ??
Lepsze to oryginalne, gorsze to podróbkidomeL pisze:koledzy powiedzcie mi czy sa jakieś lepsze i gorsze centralne?
Zrób tak jak pisze greg..
Przy zakładaniu elektryki szyb załóż od razu centralny zamek i będziesz miał po problemie
W MK4 zarówno szyby jak i central lecą po module komfortu, więc chcąc nie chcąc i tak będziesz musiał bawić się w elektrykę..
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Witam jestem nowym uzytkownikiem dlatego z góry przepraszam jeżeli zle zamieszczam pytanie!!Moje pytanie dotyczy domykjania szyb w MK4 a mianowicie problem dotyczy tego ze gdy domykam szyby z kluczyka przednie sie domykaja tylna lewa tez a prawa sie otwiera i w druga strone to dziala tak samo 3 sie otwieraja jedna domyka czy miał ktoś taki problem ??? poroszę o rade
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 245 gości