Obrotomierz Poznań

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
sooth10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 21:46
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Obrotomierz Poznań

Post autor: sooth10 » czw lip 08, 2010 11:44

Ostatnio postnowiłem wzbogacic moego golfika w obrotomierz , bo zamaist niego mam ogromny zegar. Niestety nie wiem gdzie moge dostac obrotomierz zaprzystępna cene w Poznaniu.
Z góy dziękuje za pomoc :)


golfiarz91

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » czw lip 08, 2010 13:41

może napisz jaki masz silnik, który rocznik???



maly__2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lip 09, 2010 23:38
Lokalizacja: Piła

Post autor: maly__2005 » pt lip 09, 2010 23:41

Witam, podłaczam sie do tematu, zeby nie zakaladac nowego.
Tak jak kolega chcial bym zalozyc licznik z obrotomierzem,
golf III , 1,8 , 1992 r.
czy jest to mozliwe ? jakich przerobek nalezy dokonac?



Awatar użytkownika
michu93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 08, 2010 23:02
Lokalizacja: Cieszyn / Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: michu93 » pt lip 09, 2010 23:53

oj ja właśnie też byłbym zainteresowany.
Golf mk2 1.6 EZ w automacie 1984r. i czy może był licznik preferowany do automata (z wyświetlaczem biegów)?


GoFL CZY - tak został ochrzczony...

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » sob lip 10, 2010 00:09

kupić na allegro i zamontować ot co :P kupcie od benzyny, żeby miał tyle samo km i obr. i pasuje wszystko :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
michu93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 08, 2010 23:02
Lokalizacja: Cieszyn / Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: michu93 » sob lip 10, 2010 00:12

Johnatan pisze:kupić na allegro i zamontować ot co :P kupcie od benzyny, żeby miał tyle samo km i obr. i pasuje wszystko :)
każdy podejdzie?



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » sob lip 10, 2010 14:36

michu93 pisze:każdy podejdzie?
tak jak napisał Johnatan,
Johnatan pisze:żeby miał tyle samo km i obr



Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » sob lip 10, 2010 15:38

Na alledrogo jest cala masa zegarow: http://www.allegro.pl/listing.php/searc ... nge_view=1

VDO musi byc takie same czyli predkosc plus oborty i pamietajcie,ze stan licznika bedzie taki jak na nowych zegarach a tego nie da rady zmienic chyba ze zrobic korekte do faktycznego jaki macie ale to juz koszta...


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

Awatar użytkownika
michu93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 08, 2010 23:02
Lokalizacja: Cieszyn / Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: michu93 » sob lip 10, 2010 15:54

czyli do 220 nie może być... szkoda.


GoFL CZY - tak został ochrzczony...

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » sob lip 10, 2010 22:17

Panowie, pytanie czy ktoś z was używał już SZUKAJ?? Bo po wypowiedziach nie bardzo to widać. Gdzieś tam dzwonią, ale w jakim kościele to już ciężko....

MK2.
Każdy licznik oznaczony jest na tarczy indeksem, można zmienić licznik na taki który posiada obrotomierz pod warunkiem spełnienia wymogu, taki sam indeks i ilość wtyczek z tyłu.

MK3.
Liczniki tutaj nie są jakoś specjalnie podpisywane mechanicznie, numer na obudowie może być mylący bo jak ktoś porysował szybkę to mógł założyć z dowolnego. Dlatego w licznikach mk3 kierujemy się DPN (Distance Pulse Number) ilość impulsów przypadających na obrót koła, taki swoisty indeks licznika. Po tej wartości dobierając licznik nie będziemy mieli problemów z przekłamywaniem przebiegu dziennego i TOTAL oraz prędkości i obrotów. Należy także pamiętać że licznik z wersji 6 cylindrowej (VR6) nie zadziała w starej poczciwej czwórce, bo po prostu ilość sygnałów jest inna.

Temat wielokrotnie i szeroko poruszany na forum, wystarczy chwila samozaparcia i użycie dostępnych funkcji.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » ndz lip 11, 2010 09:18

Ja w swoim mk2 miałem silnik 1,3 MH 1987r bez obrotka indexem 935. Oczywiscie dwie kości i wsadziłem mu licznik od GTI index 950 do 220km/h obr 7tyś i MFA i nie przekłamywał, pasowało wszystko. Teraz mam silnik 1,6 PN z 1991r Mam włożoną elektryke 2stopnia i całkiem inna bajka :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości