Upolowałem ścierwo.
Oczywiście logowane 3 bieg i 1500-4700obr/min but w podłodze (2, 3 razy muliło jak bym wjechał w "kałużę po kolana").
Każda grupa logowana przy osobnym przebiegu (ciekawy jest przebieg 2 pierwszych wykresów, to były 2 osobne pomiary).
Grupa 001
Grupa 008 (zielony - dawka ustalana wg. przepływomierza)
Grupa 010 (ten pomarańczowy wykres z MAP sensora chyba powinien być bardziej łagodny?)
Przy statycznym BS011 N75 ciśnienie ON było 1040 i OFF było 1009. Chyba ok?
Przy dynamicznym widać już jakiś problem.
Ewidentnie coś z ciśnieniem i spada dawka paliwa przez to.
Nie jestem "mózgiem" to moje pierwsze diagnozy ale na logike stawiam a. przepływka b. MAP sensor c. zasyfiony IC (tylko że po przejechaniu 7 tyś od zalania motula nie spadło na podziałce kompletnie nic). Może jakt tu koledzy sugerują nieszczelność dolotu do silnika, jak łapie większe ciśnienie to gdzieś puszcza na obejmach? Wszystko to jest "może".
Mam nadzieje, że ktoś popatrzy na logi i powie "no przecież jak byk masz......"
EDIT:
Jeszcze wpadło mi do głowy, że może to nastawnik pompy. Chociaż napięcie na nastawniku (001) by nie spadało, tylko trzymało stałej wartości i skakało do zadanej. Czyli raczej coś co do ECU podaje ciśnienie doładowania.
EDIT2:
Logi z VAGLOG
Log (0 - 001)
Log (1 - 011)
Log (2 - 008)
Log (3 - 010)
[ Dodano: 13 Lip 2010 23:20 ]
Jestem właśnie po nocnej przejażdżce z odpiętą wtyczką od przepływomierza i... meeegaaa moc! No może nie mega ale ciągnie równo bez przymuleń.

Teraz pytanie czy ją wyczyścić specyfikiem o którym koledzy pisali na forum czy wymienić na nówkę bosch'a. Niby 250 zł to nie majątek ale wydawać 30 na eliksir do czyszczenia a później znów 250 trochę niema sensu. Wie ktoś jak się zwie ten magiczny specyfik w spray'u?
[ Dodano: 15 Lip 2010 22:27 ]
Zrobione!!!
Koszt 22zł spray do czyszczenia hamulców i łańcucha w motorze na stacji

.
Wykręciłem czujnik z przepływomierza wypryskałem dokładnie druciki i działa jak złoto!
Nie wiem ile wytrzyma ten przepływomierz (jakiś no-name) ale jak znów objawy wrócą to kupię pierburga od daniellossa

. Normalnie skacze z radości jak durny, że sam do tego doszedłem.
Pytanie do kogoś kto zna te przepływki:
U mnie brakuje termistora (element którego rezystancja zależy od temperatury - mierzy temp. poprostu). Na tym zdjęciu widzę, że też jej nie ma. Czy to taki model czy wciągneło ją do silnika

?
Poniżej czujnik z termistorem dla porównania.
