Nie mozna odpowietrzyc hamulców!!! HELP!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
możesz zalać tłoczek płynem na luzie, a potem spróbować odpowietrzyć samym przewodem hamulcowym, ale to jest troszkę robienia z g!@na bata. Z tyłu cylinderki to koszt około 20PLN za sztukę, to bym się nawet nie zastanawiał i od razu wymieniał. A co do przodu, to wiesz powinien być jak najbardziej sprawny BO TO GŁÓWNIE PRZÓD HAMUJE więc dla swojego bezpieczeństwa powinieneś zadbać o drugi zacisk i najlepiej wkręcić nowy odpowietrznik... Pamiętaj to twoje bezpieczeństwo i twoich pasażerów!
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
Ale ktoś odwalił chamówe! Nie zastanawiaj się wogóle, tylko zakładaj nowe (czyt inne) zaciski i cylinderki. Miałem podobnie, tylko że u mnie ukręcił się odpowietrznik i kombinowałem jak koń pod góre!! Rozwiercenie, nagwintowanie i dobieranie nowego odpowietrznika to trochę druciarstwo. Nic tam nie chce podpasować (miałem nawet kupione odpowietrzniki od Jelcza) a tak jak napisał -=ren=-,
Te części naprawde nie są drogie i masz okazję na swapa na coś lepszego, jeśli chodzi o zaciski. Mówię z własnego doświadczenia.-=ren=- pisze:Pamiętaj to twoje bezpieczeństwo i twoich pasażerów!
"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”
- don vittorio
- rock n roll
- Posty: 248
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
- Lokalizacja: kuj-pom
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zejdzmy na ziemię, kolega ma zaklepane odpowetrzniki i raczej skłaniał się ku opcji naprawy co pozwala sądzić, że raczej nie może przenzaczyć na ten cel nieograniczonych środków (choć mogę być w błędzie), a Ty mu radzisz swap hampli który pociaga za sobą w tym przypadku zmianę tarcze, zacisków, klocków, zwrotnic wraz z łozyskami, wiec to raczej ja pytam po co ten OT?
Dodatkowo pewnie z tyłu jest bęben (w końcu to słaby diesle mk2) więc poprawę hamulców na lepsze zacząłym raczej od tyłu.
Dodatkowo pewnie z tyłu jest bęben (w końcu to słaby diesle mk2) więc poprawę hamulców na lepsze zacząłym raczej od tyłu.
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 17:45 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy bezpieczeństwo wiadomo priorytet ale skoro przy zachowaniu norm bezpieczeństwa można nie wydawać dodatkowej kasy to czemu nie?
Golf 55 konny nie wymaga nie wiadomo jakich hamulców; w !!pełni sprawne!! fabryczne w zupełności wystarczą
A oto efekt mojej i Ojca pracy:
Pacjent przeżył, operacja udana Piwo dla Taty i dla Was za pomoc
Golf 55 konny nie wymaga nie wiadomo jakich hamulców; w !!pełni sprawne!! fabryczne w zupełności wystarczą
A oto efekt mojej i Ojca pracy:
Pacjent przeżył, operacja udana Piwo dla Taty i dla Was za pomoc
POMAGAJMY!!!!!
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 400 gości