zapala sie kontrolka oleju i piszczy,brzeczy cos.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
zapala sie kontrolka oleju i piszczy,brzeczy cos.
zapala mi się kontrolka oleju i coś brzeczy.olej oczywiście mam w normie.
doszedłem do wniosku że to licznik
bo wyjąłem go sobie położyłem na kolanach podpiąłem dwie kostki. odpalilem auto przygazowalem tak ponad 3000tys obr i zaczęło brzęczeć dotknąłem licznika i prąd mnie poraził.
nawet odłączając czujniki ten nad filtrem i z boku głowicy nadal brzęczy.
mam pecha do licznikow i chcialbym go jakos naprawić.
bo zmuszony byłbym kupować już trzeci. bo każdym miałem jakoms wadę.
licznik na oko wygląda ok nic nie jest przepalone
doszedłem do wniosku że to licznik
bo wyjąłem go sobie położyłem na kolanach podpiąłem dwie kostki. odpalilem auto przygazowalem tak ponad 3000tys obr i zaczęło brzęczeć dotknąłem licznika i prąd mnie poraził.
nawet odłączając czujniki ten nad filtrem i z boku głowicy nadal brzęczy.
mam pecha do licznikow i chcialbym go jakos naprawić.
bo zmuszony byłbym kupować już trzeci. bo każdym miałem jakoms wadę.
licznik na oko wygląda ok nic nie jest przepalone
Dlaczego zakładasz ze licznik ? Może po prostu żywot twojego silnika dobiega końca i nie trzyma ciśnienia oleju .... najlepiej będzie jak sprawdzisz manometrem jakie jest twoje rzeczywiste ciśnienie (poszukaj w moich postach a doszukasz się podobnego - identycznego problemu z rozwiązaniem)zapala mi się kontrolka oleju i coś brzeczy.olej oczywiście mam w normie.
doszedłem do wniosku że to licznik
bo wyjąłem go sobie położyłem na kolanach podpiąłem dwie kostki. odpalilem auto przygazowalem tak ponad 3000tys obr i zaczęło brzęczeć dotknąłem licznika i prąd mnie poraził.
nawet odłączając czujniki ten nad filtrem i z boku głowicy nadal brzęczy.
mam pecha do liczników i chciałbym go jakos naprawić.
bo zmuszony byłbym kupować już trzeci. bo każdym miałem jakoms wadę.
licznik na oko wygląda ok nic nie jest przepalone
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 16:54 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
golfiarz II 1.8 rp, ciekawe podejście...
Zrób tak, jak pisałem jeden czujnik jest zwierny drugi rozwierny. Znaczy to ze aby pokazywały prawidłowy stan ciśnienia jeden ma być połączony z masą a drugi rozłączony. Który nie odpowiem. Masz za tem dwie kombinacje podłączenia. Jeśli w obu licznik będzie wrzeszczał to jest uszkodzony.
Zrób tak, jak pisałem jeden czujnik jest zwierny drugi rozwierny. Znaczy to ze aby pokazywały prawidłowy stan ciśnienia jeden ma być połączony z masą a drugi rozłączony. Który nie odpowiem. Masz za tem dwie kombinacje podłączenia. Jeśli w obu licznik będzie wrzeszczał to jest uszkodzony.
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 17:14 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wkręcać tylko pomierzyć ....od razu mam sobie wkecac ze ciśnienia albo silnik padniety bez przesady
podłączyłem drugi licznik i nie brzęczało dlatego stwierdziłem ze licznik
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
spróbuje odpiąć od wtyczki przewody odpowiadajace za tan kontrolke od oleju moze przestanie brzeczec.
możne komus sie przyda rozpiska
Biała wtyczka
1|Migacz
2|wolny
3|Klema 58
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej
5|Czujnik zbiornika paliwa
6|Masa
7|Masa MFA
8|Klema 1
9|Funkcja MFA
10|Klema 30
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA)
12|Czujnik temperatury oleju (MFA)
13|Klema 56 A
14|wolny
Czarna wtyczka
Wtyk | Od czego jest
1 | Klema 15
2 | Zapięcie pasów
3 | Wolna dioda LED
4 | Wolna dioda LED
5 | Ręczny
6 | Klema 61
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
11 | Czujnik Halla
12 | Pamieć MFA
13 | Reset MFA
14 | Wolny
możne komus sie przyda rozpiska
Biała wtyczka
1|Migacz
2|wolny
3|Klema 58
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej
5|Czujnik zbiornika paliwa
6|Masa
7|Masa MFA
8|Klema 1
9|Funkcja MFA
10|Klema 30
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA)
12|Czujnik temperatury oleju (MFA)
13|Klema 56 A
14|wolny
Czarna wtyczka
Wtyk | Od czego jest
1 | Klema 15
2 | Zapięcie pasów
3 | Wolna dioda LED
4 | Wolna dioda LED
5 | Ręczny
6 | Klema 61
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
11 | Czujnik Halla
12 | Pamieć MFA
13 | Reset MFA
14 | Wolny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości