Jakie IC do 1.6TD+
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Jakie IC do 1.6TD+
Witam tak jak w temacie interesuje mnie jakie polecacie IC do silnika 1.6 TD 1V z pompą od SB'ka. Pompa podkręcona dosyć dosyć tak samo turbo podkręcone. Pytanie teraz jakie założyć IC które podniesie trochę mocy ;] Pozdro
P.S
Tematu nie znalazłem z odpowiedzią na moje pytanie więc założyłem nowy.
P.S
Tematu nie znalazłem z odpowiedzią na moje pytanie więc założyłem nowy.
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 13:07 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.
wkłądaj od sharana dobrze pod wąski zderzak pasuje
albo od renaulta scenica
albo od renaulta scenica
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 13:11 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Na pewno nie wzrośnie,a na znaczny spadek też bym nie liczył.Może minimalnie,gdyż chłodne powietrze jest bardziej zagęszczone i nie będzie go brakowało do całkowitego spalenia ON,a co za tym idzie-nie trzeba będzie bardziej dusić pedału gazu.koVWal Mk2 pisze:A jak będzie ze spalaniem jak założę?
Fahoo, uwierz mi,że zwiększyFahoo pisze:nie, nie zwiększą,cooler nie zwiększa osiągów
Nie od parady na hamowni jest przystawiany nadmuch na IC.
Po co? Po to,żeby wykres był lepszy
- patryk18
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
- Lokalizacja: Okolice Wielunia
- Kontakt:
ale z tego co wiem to ic troche zwiększa laga a i lepiej zakładaj FMIC
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
koVWal Mk2 pisze:Michaś_1977, a Ty do mnie jakie IC byś polecał?
Ja założyłem od Renault Master i laga jako takiego nie zauważyłem.patryk18 pisze:ic troche zwiększa laga
Właśnie Masterowski ładnie obejmuje chłodnicę i spisuje się na 5,ale z tego co wiem,występuje w kilku długościach,więc przed kupnem trzeba się upewnićpatryk18 pisze:lepiej zakładaj FMIC
Ja właśnie w sobotę założyłem IC od mastera (oczywiście upewnij się że obejmie chłodnicę bo są większe i mniejsze) i moje odczucia są takie:
-lepiej się zbiera od dołu
-nie ma spadku mocy po dłuższej jeździe
-lag jest ale niewiele większy niż był (turbina k24) zaczyna ładować od mniej więcej 2k obr/min
-spada temperatura silnika (ujawnił mi się zepsuty termostat). U mnie temperatura spadła o jedną kreskę (oczywiście po wymianie termostatu wszystko wraca do normy)
-spadek dymienia, można podlać paliwkiem
Co do montażu to jest bardzo prosty, trzeba tylko przestawić mocowanie chłodnicy od strony pasażera i upchnąć IC przed chłodnicą (w atrapie mam halogeny i wszystko ładnie pasuje). Trzeba także obrócić kolanko na dolocie ale to jest rzecz oczywista.
Do orurowania użyłem węży, które dostałem od kolesia, który sprzedawał mi IC (oczywiście za darmo) i rur 50 mm chromowanych ze sklepu meblowego. Na każdej złączce rury gumowej i chromowanej dałem po dwie obejmy bo jak było po jednej to już w fazie testów rozerwało mi jedno połączenie. Teraz mam po dwie i jest super.
U mnie trzeba było także przestawić trochę mocowanie akumulatora bo się niestety nie mieścił.
Ogólnie powiem że roboty jest trochę ale moim zdaniem warto. Teraz wyprzedzanie na trasie to sama przyjemność. Autko nie wiadomo kiedy wchodzi na obroty, aż się boję robić govmoda.
-lepiej się zbiera od dołu
-nie ma spadku mocy po dłuższej jeździe
-lag jest ale niewiele większy niż był (turbina k24) zaczyna ładować od mniej więcej 2k obr/min
-spada temperatura silnika (ujawnił mi się zepsuty termostat). U mnie temperatura spadła o jedną kreskę (oczywiście po wymianie termostatu wszystko wraca do normy)
-spadek dymienia, można podlać paliwkiem
Co do montażu to jest bardzo prosty, trzeba tylko przestawić mocowanie chłodnicy od strony pasażera i upchnąć IC przed chłodnicą (w atrapie mam halogeny i wszystko ładnie pasuje). Trzeba także obrócić kolanko na dolocie ale to jest rzecz oczywista.
Do orurowania użyłem węży, które dostałem od kolesia, który sprzedawał mi IC (oczywiście za darmo) i rur 50 mm chromowanych ze sklepu meblowego. Na każdej złączce rury gumowej i chromowanej dałem po dwie obejmy bo jak było po jednej to już w fazie testów rozerwało mi jedno połączenie. Teraz mam po dwie i jest super.
U mnie trzeba było także przestawić trochę mocowanie akumulatora bo się niestety nie mieścił.
Ogólnie powiem że roboty jest trochę ale moim zdaniem warto. Teraz wyprzedzanie na trasie to sama przyjemność. Autko nie wiadomo kiedy wchodzi na obroty, aż się boję robić govmoda.
Ja zakupiłem intercooler o VW T5 bo bardzoładnie obejmuje najszerszą chłodnice w mk2. Montował go będe w przyszłym tygodniu ale po wstępnych przymierkach już widać że trzeba skorygować położenie akumulatora
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości