Jakie IC do 1.6TD+

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Jakie IC do 1.6TD+

Post autor: koVWal » pt lip 09, 2010 13:07

Witam tak jak w temacie interesuje mnie jakie polecacie IC do silnika 1.6 TD 1V z pompą od SB'ka. Pompa podkręcona dosyć dosyć tak samo turbo podkręcone. Pytanie teraz jakie założyć IC które podniesie trochę mocy ;] Pozdro
P.S
Tematu nie znalazłem z odpowiedzią na moje pytanie więc założyłem nowy.
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 13:07 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lip 09, 2010 13:10

wkłądaj od sharana dobrze pod wąski zderzak pasuje
albo od renaulta scenica
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 13:11 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt lip 09, 2010 13:12

Zwiększą się osiągi? Wydajny jest ten IC?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lip 09, 2010 13:15

nie, nie zwiększą,cooler nie zwiększa osiągów a pozwala na utrzymanie stałej niskiej temp w dolocie co przekłada sie na osiagi-nie bedą ci spadac w ciepły dzień przy upalaniu auta


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt lip 09, 2010 13:17

A jak będzie ze spalaniem jak założę?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 09, 2010 15:05

koVWal Mk2 pisze:A jak będzie ze spalaniem jak założę?
Na pewno nie wzrośnie,a na znaczny spadek też bym nie liczył.Może minimalnie,gdyż chłodne powietrze jest bardziej zagęszczone i nie będzie go brakowało do całkowitego spalenia ON,a co za tym idzie-nie trzeba będzie bardziej dusić pedału gazu.
Fahoo pisze:nie, nie zwiększą,cooler nie zwiększa osiągów
Fahoo, uwierz mi,że zwiększy :bajer:
Nie od parady na hamowni jest przystawiany nadmuch na IC.
Po co? Po to,żeby wykres był lepszy :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt lip 09, 2010 15:52

Michaś_1977, a Ty do mnie jakie IC byś polecał?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pt lip 09, 2010 17:31

ale z tego co wiem to ic troche zwiększa laga a i lepiej zakładaj FMIC :grin:


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 09, 2010 17:40

koVWal Mk2 pisze:Michaś_1977, a Ty do mnie jakie IC byś polecał?
patryk18 pisze:ic troche zwiększa laga
Ja założyłem od Renault Master i laga jako takiego nie zauważyłem.
patryk18 pisze:lepiej zakładaj FMIC
Właśnie Masterowski ładnie obejmuje chłodnicę i spisuje się na 5,ale z tego co wiem,występuje w kilku długościach,więc przed kupnem trzeba się upewnić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukiluk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lis 29, 2006 01:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lukiluk » pt lip 09, 2010 22:23

Ja właśnie w sobotę założyłem IC od mastera (oczywiście upewnij się że obejmie chłodnicę bo są większe i mniejsze) i moje odczucia są takie:
-lepiej się zbiera od dołu
-nie ma spadku mocy po dłuższej jeździe
-lag jest ale niewiele większy niż był (turbina k24) zaczyna ładować od mniej więcej 2k obr/min
-spada temperatura silnika (ujawnił mi się zepsuty termostat). U mnie temperatura spadła o jedną kreskę (oczywiście po wymianie termostatu wszystko wraca do normy)
-spadek dymienia, można podlać paliwkiem
Co do montażu to jest bardzo prosty, trzeba tylko przestawić mocowanie chłodnicy od strony pasażera i upchnąć IC przed chłodnicą (w atrapie mam halogeny i wszystko ładnie pasuje). Trzeba także obrócić kolanko na dolocie ale to jest rzecz oczywista.
Do orurowania użyłem węży, które dostałem od kolesia, który sprzedawał mi IC (oczywiście za darmo) i rur 50 mm chromowanych ze sklepu meblowego. Na każdej złączce rury gumowej i chromowanej dałem po dwie obejmy bo jak było po jednej to już w fazie testów rozerwało mi jedno połączenie. Teraz mam po dwie i jest super.
U mnie trzeba było także przestawić trochę mocowanie akumulatora bo się niestety nie mieścił.
Ogólnie powiem że roboty jest trochę ale moim zdaniem warto. Teraz wyprzedzanie na trasie to sama przyjemność. Autko nie wiadomo kiedy wchodzi na obroty, aż się boję robić govmoda.



Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » sob lip 10, 2010 10:51

Ja zakupiłem intercooler o VW T5 bo bardzoładnie obejmuje najszerszą chłodnice w mk2. Montował go będe w przyszłym tygodniu ale po wstępnych przymierkach już widać że trzeba skorygować położenie akumulatora :helm:


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob lip 10, 2010 17:32

Ile metrów rury bym potrzebował do IC od Mastera?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lip 10, 2010 17:37

koVWal Mk2, wiecej niż 1,5m rury metalowej nie potrzreba.Kilka kolanek gumowych i po bólu.W moim temacie na pierwszej stronie masz fotki,a później w głębi tematu po przeróbkach :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob lip 10, 2010 17:40

Muszę zaraz zobaczyć :D a masz dokładnie odpisane co i jak robiłeś?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości