co najczęściej się psuje w zawieszeniu w golfie IV 1.9 tdi 4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

witek690
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt cze 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Świdnica

co najczęściej się psuje w zawieszeniu w golfie IV 1.9 tdi 4

Post autor: witek690 » czw lip 08, 2010 20:59

co najczęściej się psuje w zawieszeniu w golfie IV 1.9 tdi 4 motion szczegulnie z tyłu bo coś mi się tłucze i czy te części występują po za serwisem



Awatar użytkownika
mody1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr lut 24, 2010 00:19
Lokalizacja: Ruda Ślaska

Post autor: mody1 » czw lip 08, 2010 21:12

tuleje pionowe na wachaczach i gumy drążka stabilizatora,ale to dzieki Polskim drogą



witek690
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt cze 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: witek690 » czw lip 08, 2010 21:15

jaki jest tego koszt i czy można bez problemu dostać bo wymieniałem olej w haldexie to tylko serwis



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » czw lip 08, 2010 21:31

Gumy drążka kupuj tylko w ASO zeby uniknac efektu skrzypienia, a tuleje ja kupowałem komplet na całe auto za 350 zł(w ubiegłym roku) Czesc z nich była ze znaczkiem VW a pozostałe ktorych nie mieli kupiłem "lemforder".
Bez problemu były dostepne od reki w sklepie motoryzacyjnym
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 21:32 przez gregoryb1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mody1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr lut 24, 2010 00:19
Lokalizacja: Ruda Ślaska

Post autor: mody1 » czw lip 08, 2010 22:00

gregoryb1 pisze:Gumy drążka kupuj tylko w ASO zeby uniknac efektu skrzypienia, a tuleje ja kupowałem komplet na całe auto za 350 zł(w ubiegłym roku) Czesc z nich była ze znaczkiem VW a pozostałe ktorych nie mieli kupiłem "lemforder".
Bez problemu były dostepne od reki w sklepie motoryzacyjnym
Na wahacze nie kupuj wszystkich, bo poziome przetrwają nawet auto
Polecam Febi, Lemfordery,Swagi lub TRW



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » czw lip 08, 2010 22:06

mody1 pisze:Na wahacze nie kupuj wszystkich, bo poziome przetrwają nawet auto
Polecam Febi, Lemfordery,Swagi lub TRW
ja akurat kupowałem dla swietego spokoju wszystkie zeby za jedna robotą wymienic. A oryginał nie roznił sie zbytnio cenowo od lemfordera.
Sugerowałem sie opiniami z forum bo co do tych pozostałych zdania były rózne jedni chwalili inni narzekali.
Wszystko zalezy od tego jaka sume mozesz na to przeznaczyc



Awatar użytkownika
mody1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr lut 24, 2010 00:19
Lokalizacja: Ruda Ślaska

Post autor: mody1 » czw lip 08, 2010 22:12

gregoryb1 pisze:
mody1 pisze:Na wahacze nie kupuj wszystkich, bo poziome przetrwają nawet auto
Polecam Febi, Lemfordery,Swagi lub TRW
ja akurat kupowałem dla swietego spokoju wszystkie zeby za jedna robotą wymienic. A oryginał nie roznił sie zbytnio cenowo od lemfordera.
Sugerowałem sie opiniami z forum bo co do tych pozostałych zdania były rózne jedni chwalili inni narzekali.
Wszystko zalezy od tego jaka sume mozesz na to przeznaczyc
A ja w pracy wymieniam to prawie na codzień
Szkoda kasy na Oryginały, bo jakościowo podobne-większośc tych firm je robi dla Opla VW itd.tylko nabijają Im Ich loga,ale wykonuja je te firmy



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » czw lip 08, 2010 22:58

Na przyszłosc bede madrzejszy , ale tak jak pisałem duzej róznicy cenowej nie było miedzy ori a lemforderem - kilka złotych



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 222 gości