Cykakanie przy filtrze paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Cykakanie przy filtrze paliwa
Witam, niedawno kupiłem mk3 z 1Z-etem, co prawda nic sie z nim nie dzieje, przyspiesza jak trzeba, odpala na dotyk, ale denerwuje mnie jedna sprawa Mianowicie jak sie rozgrzeje to słychać cykanie z zaworka przy filtrze paliwa (widać na zdjęciu). Jak zapobiec temu cykaniu, czy może mieć to jakieś konsekwencje na przyszłość nie znam sie na TDI więc pytam
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Ten zaworek mozna przeczyści, tu lektura do przeczytania http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ale na cykanie nie wiem czy pomoze, ale jesli autko nie łapie "notlaofu"-czyli nie wpada w tryb awaryjny oznacza to ze jest sprawny, to ten zabieg raczej nie potrzebny.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
u mnie cyka na zimnym silniku zaś na ciepłym już mniej. a jak cyka to znaczy że działa
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
W 1z też jest notlauf:) wiem bo miałem 1Z. A kierownice w turbinie VNT to jedna z przyczyn jego występowania.xxxGlaDxxx pisze:w 1Z nie ma zmiennej geometrii turbiny (VNT), dopiero w AFN-ach była mniejsza o to, uspokoiłem się i już wiem, że moge to olać
W przypadku mojego 1Z 120km/h i więcej nie jechał. Okazało się, że wężyki od N75 i od ECU trzeba było wymienić i było ok.
A zaworek cykał nawet na zimnym.
Pozdro
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To według kolegi tryb awaryjny czyli notlauf występuje tylko w silnikach ze zmienną geometrią turbosprężarki ? Występuje i w 1z i w każdym aucie w którym jest turbospręzarka i komp sterujący pracą silnika.Co do zaworka N75 to tak jak koledzy piszą u jednych cyka u innych nie ,w obu przypadkach działa prawidłowo i nie ma co sie martwić na zapasxxxGlaDxxx pisze:w 1Z nie ma zmiennej geometrii turbiny
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 20:09 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości