Obrotomierz Poznań
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Obrotomierz Poznań
Ostatnio postnowiłem wzbogacic moego golfika w obrotomierz , bo zamaist niego mam ogromny zegar. Niestety nie wiem gdzie moge dostac obrotomierz zaprzystępna cene w Poznaniu.
Z góy dziękuje za pomoc
Z góy dziękuje za pomoc
golfiarz91
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt lip 09, 2010 23:38
- Lokalizacja: Piła
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
kupić na allegro i zamontować ot co kupcie od benzyny, żeby miał tyle samo km i obr. i pasuje wszystko
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Na alledrogo jest cala masa zegarow: http://www.allegro.pl/listing.php/searc ... nge_view=1
VDO musi byc takie same czyli predkosc plus oborty i pamietajcie,ze stan licznika bedzie taki jak na nowych zegarach a tego nie da rady zmienic chyba ze zrobic korekte do faktycznego jaki macie ale to juz koszta...
VDO musi byc takie same czyli predkosc plus oborty i pamietajcie,ze stan licznika bedzie taki jak na nowych zegarach a tego nie da rady zmienic chyba ze zrobic korekte do faktycznego jaki macie ale to juz koszta...
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43
Panowie, pytanie czy ktoś z was używał już SZUKAJ?? Bo po wypowiedziach nie bardzo to widać. Gdzieś tam dzwonią, ale w jakim kościele to już ciężko....
MK2.
Każdy licznik oznaczony jest na tarczy indeksem, można zmienić licznik na taki który posiada obrotomierz pod warunkiem spełnienia wymogu, taki sam indeks i ilość wtyczek z tyłu.
MK3.
Liczniki tutaj nie są jakoś specjalnie podpisywane mechanicznie, numer na obudowie może być mylący bo jak ktoś porysował szybkę to mógł założyć z dowolnego. Dlatego w licznikach mk3 kierujemy się DPN (Distance Pulse Number) ilość impulsów przypadających na obrót koła, taki swoisty indeks licznika. Po tej wartości dobierając licznik nie będziemy mieli problemów z przekłamywaniem przebiegu dziennego i TOTAL oraz prędkości i obrotów. Należy także pamiętać że licznik z wersji 6 cylindrowej (VR6) nie zadziała w starej poczciwej czwórce, bo po prostu ilość sygnałów jest inna.
Temat wielokrotnie i szeroko poruszany na forum, wystarczy chwila samozaparcia i użycie dostępnych funkcji.
MK2.
Każdy licznik oznaczony jest na tarczy indeksem, można zmienić licznik na taki który posiada obrotomierz pod warunkiem spełnienia wymogu, taki sam indeks i ilość wtyczek z tyłu.
MK3.
Liczniki tutaj nie są jakoś specjalnie podpisywane mechanicznie, numer na obudowie może być mylący bo jak ktoś porysował szybkę to mógł założyć z dowolnego. Dlatego w licznikach mk3 kierujemy się DPN (Distance Pulse Number) ilość impulsów przypadających na obrót koła, taki swoisty indeks licznika. Po tej wartości dobierając licznik nie będziemy mieli problemów z przekłamywaniem przebiegu dziennego i TOTAL oraz prędkości i obrotów. Należy także pamiętać że licznik z wersji 6 cylindrowej (VR6) nie zadziała w starej poczciwej czwórce, bo po prostu ilość sygnałów jest inna.
Temat wielokrotnie i szeroko poruszany na forum, wystarczy chwila samozaparcia i użycie dostępnych funkcji.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Ja w swoim mk2 miałem silnik 1,3 MH 1987r bez obrotka indexem 935. Oczywiscie dwie kości i wsadziłem mu licznik od GTI index 950 do 220km/h obr 7tyś i MFA i nie przekłamywał, pasowało wszystko. Teraz mam silnik 1,6 PN z 1991r Mam włożoną elektryke 2stopnia i całkiem inna bajka
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości