pali mnostwo oleju i kopci na bialo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lip 07, 2010 22:24

geronimox pisze:Aaaa jeszcze po odkreceniu korka na pokrywie od oleju czuc spaliny i leciutko dymi
no to raczej pierścienie bo ma przedmuchy do bloku.



geronimox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 02, 2009 00:18
Lokalizacja: gdansk

Post autor: geronimox » śr lip 07, 2010 22:25

A czy to jest bardzo kosztowna naprawa?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lip 07, 2010 22:39

Remoncik tani nie jest, dlatego posałem o cenie baaardzo atrakcyjnej. Do tego coraz ciężej z warsztatami godnymi oddania auta na taką zabawę.

Tak bardzo pobieżnie (wg cen IC):
pierścionki po ok 90 zł na tłok
teoretycznie zakładanie na starą gładź cylindra jakieś bardzo wskazane nie jest ale załóżmy,że jedziemy po szwedzku
- paneweczki powiedzmy zostają, uszczelka michy 40, głowicy 150, dekla 110,
tuleje zaworów (może nie koniecznie ale chcąc zrobić dobrze byłoby wskazane) 16x 30 zł, uszczelniacze to kilka zł za sztukę zdaje się x 16, śruby głowicy 50-100 zł. planowanie głowicy 50-100, uszczelki kolektorów koło 50 zł.
Od razy mówię ze wycena jest niedoskonała, z resztą bez oceny przez mechanika stanu silnika pewnej ceny podać nie można.
Do tego trochę grosza dla mechanika. A ile to musisz się dowiedzieć od niego.
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 22:39 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



geronimox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 02, 2009 00:18
Lokalizacja: gdansk

Post autor: geronimox » śr lip 07, 2010 22:42

To czy nie jest łatwiej i lepiej kupic drugi blok silnika na allegro?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lip 07, 2010 22:51

Może i łatwiej ale stanu możesz się dowiedzieć po zamontowaniu. Niech mechanik oceni koszta i będziesz mógł myśleć co się bardziej opłaca. Dużo ludzi mówi ze remontujesz to wiesz co masz. Nie do końca się zgodzę ale coś w tym jest. Chyba, że znajdziesz od kogoś zaufanego. Silnika za darmo też nikt nie włoży.



geronimox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 02, 2009 00:18
Lokalizacja: gdansk

Post autor: geronimox » śr lip 07, 2010 22:56

Masz racje, dziekuje za pomoc, napisze jutro jaka postawil diagnoze



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » śr lip 07, 2010 23:47

Też uważam że lepiej remontować swój silnik niż kupić kota w worku.Ja kupiłem używany silnik,odpaliłem go,bardzo ładnie chodził,a potem to myślałem że na święta do Polski nie dojade.Zużycie oleju na 1700 km=12l


Jacek

geronimox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 02, 2009 00:18
Lokalizacja: gdansk

Post autor: geronimox » czw lip 08, 2010 16:14

Witam, Juz po diagnozie, kompresja wyszla DOSKONALE!!!! 10-11 bar, pierscienie ok, do roboty gora silnika, uszelniacze zaworów, przy okazji zmiana uszczelki pod głowicą, i okazało sie że przepustnica jest peknieta i leci przez nia olej wiec jest do wymiany. Cena to 450 robocizna + czesci.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 196 gości