nowy akumulator a ciagle jest rozladowany
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
vw25, unikaj jazdy, szkoda ubić nowego akku,
Jak nie masz ładowania to i tak na sposo wystarcza. To nie zwykły klekot ze prąd mu do pracy nie potrzebny. Praca ECU, wtrysków, pompki paliwa, i całego osprzętu trochę prądu pobiera.
Jak nie masz ładowania to i tak na sposo wystarcza. To nie zwykły klekot ze prąd mu do pracy nie potrzebny. Praca ECU, wtrysków, pompki paliwa, i całego osprzętu trochę prądu pobiera.
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 11:53 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozładowany Akumulator
Witam Koledzy, dopiero wróciłem z pracy, poszedłem do auta, włączyłem same światła, deska rozdzielcza świeci, światła również, myślałem że nie zatrybi nic, ale jednak, dodam że auta nie odpalałem, akum ładuje, bo i tak by nie zakręcił, lampy paliły jak świeczki... w sobote z rana zabieram się do sprawdzania Elektryki, muszę dojść do tego co sprawia ten problem, pytanie do Kolegów, jest ktoś z gliwic ?
Kris
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 21:40
- Lokalizacja: Lubaczów
- Kontakt:
Z tą utratą napięcia kolego sprawdź zasilanie wzmacniacza , radia i alarmu. Wzmacniacz powinien być zasilany z dwóch plusów,tzn. jeden stały (+B) a drugi powinien się pojawić dopiero włączeniu radyjka (REM). Nie które modele radyjek potrafią ładnie rozładowywać akumulator. Jednym rozwiązaniem jest podpięcie radyjka pod zapłon , lub wymiana jego. Jak to nie pomoże to zawsze można na jedną noc odłączyć alarm i zamknąć auteczko kluczykiem.
Janusz
Rozładowany Akumulator
Witajcie Koledzy więc tak, wzmacniacz załączam manualnie, nie jest on podłączony pod stacyjkę, radio to jakiś stary chebel z audi, jeszcze kasetowy, centralkę alarmu odpiąłem, zamykam kluczykiem, co do regulatora,to jak mi wiadomo, jest on w alternatorze,a alternator jest nowy, jak i akumulator,bo sam kupowałem, jedno co zauważyłem kilka dni temu, z tym tym alarmem to to że jak zamykam pilotem,to cypel z drzwi podnosił się do połowy i na dół, i tak przez całą noc, co skutkiem było spalenie bezpiecznika w skrzynce z bezpiecznikami.
Innych problemów nie zauważyłem, zobaczę w sobotę te napięcie, i napiszę co i jak
[ Dodano: 21 Mar 2010 09:49 ]
Witajcie napiszę krótko, Auto naprawione, problem po stronie elektryki był w instalacji do radia,jak się okazało, byłą jakaś magiczna wiązka kabli,ktoś coś próbował w tym aucie przekombinować, ale jest gites, i mam nadzieje ze nic się nie posypie, ładowanie wszystko jest, gdyby coś jeszcze wyskoczyło, to napiszę
[ Dodano: 22 Mar 2010 11:38 ]
Witajcie, to znów ja, jeszcze jedna sprawa o którą bym prosił,a mianowicie w postaci obrazka, chodzi mi o dokładne założenie paska, który jest na alternatorze i pompie wody,jest on jeden,nie pamiętam teraz dokładnie jak on miał być założony dodam że pasek z 93 roku, silnik 1.8 CL
Innych problemów nie zauważyłem, zobaczę w sobotę te napięcie, i napiszę co i jak
[ Dodano: 21 Mar 2010 09:49 ]
Witajcie napiszę krótko, Auto naprawione, problem po stronie elektryki był w instalacji do radia,jak się okazało, byłą jakaś magiczna wiązka kabli,ktoś coś próbował w tym aucie przekombinować, ale jest gites, i mam nadzieje ze nic się nie posypie, ładowanie wszystko jest, gdyby coś jeszcze wyskoczyło, to napiszę
[ Dodano: 22 Mar 2010 11:38 ]
Witajcie, to znów ja, jeszcze jedna sprawa o którą bym prosił,a mianowicie w postaci obrazka, chodzi mi o dokładne założenie paska, który jest na alternatorze i pompie wody,jest on jeden,nie pamiętam teraz dokładnie jak on miał być założony dodam że pasek z 93 roku, silnik 1.8 CL
Kris
Witam. Pozwole sobie na odświeżenie tematu. Oto cała historia: Do tej pory wszystko było dobrze, pojechałem na zakupy zeszło mi jakieś 10 minut wchodzę do auta chce zapalić a tu rozrusznik robi max 3/4 obrotu gasną kontrolki i koniec odpalania. Kablami z innego auta zapaliłem i dojechałem do domu jakieś 1,5 km. Zgasiłem na parkingu sprawdzam jeszcze raz czy zapali i znowu to samo. Podłączyłem inny aku dużo słabszy z benzyniaka i golfik normalnie zapala, więc biore moje aku do piwnicy i ładuje jakieś 7 godzin. Zapinam do auta i jest ok. zapala bez problemów. Trochę pojeździłem, całą noc stał rano zapalił bez problemów. pozałatwiałem sprawy na mieście auto kilkakrotnie było gaszone i zapalane. wróciłem do domu golf znowu postał kilka godzin ale zapalił. Podjechałem do kumpla zgasiłem na 2 minuty i już nie zapalił. Po godzinie poszedłem do auta i ku mojemu zdziwieniu zapalił. zgasiłem próbuje ponownie i już pupa. I o co mu chodzi???
Golf IV TDI 110KM
Golf IV TDI 110KM
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zibi.sdz, no to wszystko wskazuje że alternator przestał dobrze ładować. Naprawa lub wymiana, pomiar napięcia ładowania na zapalonym silnku na początek oczywiście, bezpośrednio na alternatorze i na klemach aku żeby wykluczyć zły styk na kablach
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
miałem kiedyś podobnie w polo 86f, rano wychodziłem i pupa, pych , do roboty, wychodziłem zpracy pupa-pych i tak w kółko 2 tyg, aż kumple z roboty powiedzieli że pi....lą nie będą się więcej brudzić o tego "rzęcha" okazało się że cały czas chodziła pompa paliwa i rozładowywała. wystarczyło zmienić kosteczkę i git.
[img]http://forum.vwgolf.pl/files/logo_grupy_162.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492017#1492017/[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162774[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 316 gości