pali mnostwo oleju i kopci na bialo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pali mnostwo oleju i kopci na bialo
Witam kolegow, kupilem kolejnego golfa4 dla zony, okazalo sie ze pali duzo oleju ok. 1litr na 500 kilometrow i kopci na bialo i czuc spalony olej. Zostawilem u mechanika i mowi ze zrobi kompresje silnika i bedzie wiadomo. A jak przygazu mocniej to wypluwa olej rura wydechowa. Moje pytanko do was czy rzecz oczywista czyli uszczelniacze na zaworach i pierscienie, czy moze jest szansa na cos mniej powaznego? Z gory dziekuje za podpowiedzi. Jacek.
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
jest szansa na uszczelke pod glowica..geronimox pisze:czy rzecz oczywista czyli uszczelniacze na zaworach i pierscienie, czy moze jest szansa na cos mniej powaznego?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
Jest szansa także, że kupiłeś padło. Jak pluje olejem z wydechu to się auta nie kupuje, chyba ze napraaawdę dobra cena była. Kopci na biało, uszczelka pod głowicą lub sama głowica. Pali olej i wywala przez wydech to albo tylko uszczelniacze na zaworach i/lub pierścienie a nawet gorzej ale powiedzmy, że nie straszymy. Czy po postoju puści szczególnie błękitny dymek i nieco się uspokaja w wyziewach?geronimox pisze:Witam kolegow, kupilem kolejnego golfa4 dla zony, okazalo sie ze pali duzo oleju ok. 1litr na 500 kilometrow i kopci na bialo i czuc spalony olej. Zostawilem u mechanika i mowi ze zrobi kompresje silnika i bedzie wiadomo. A jak przygazu mocniej to wypluwa olej rura wydechowa. Moje pytanko do was czy rzecz oczywista czyli uszczelniacze na zaworach i pierscienie, czy moze jest szansa na cos mniej powaznego? Z gory dziekuje za podpowiedzi. Jacek.
Ostatnio zmieniony śr lip 07, 2010 18:40 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomiar kompresji z ew próbą olejową powie w jakim stanie są pierścienie, zwględnie gładź cylindra. Jeśli będzie kiepska to do roboty ale najpierw zrzucić głowicę i zerknąć na cylindry, czy jest próg choć wątpię że będzie, ew uszkodzenia powierzchni, głowica do remonu, wymiana uszczelniaczy najlepiej z prowadnicami zaworów, planowanie. Głowice i tak trzeba zrzucić bo jeśli pali płyn chłodniczy to trzeba to zrobić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości