golfik nie trzyma sie drogi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

meb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:32
Lokalizacja: Sączów
Kontakt:

golfik nie trzyma sie drogi

Post autor: meb » śr lip 07, 2010 06:16

szczególnie na zakrętach żona jezdzi tym autkiem a ja kompletnie sie nie znam prosze o pomoc od czego zacząć co może być przyczyną



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lip 07, 2010 07:01

jedz sprawdzić stan amortyzatorów i geometrię zawieszenia



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » śr lip 07, 2010 07:33

dokładnie, ewntualnie wysokość opon też ma znaczenie czyli jak to wszytko poskładasz będziesz wiedział czemu auto się wychyla na zakrętach. Stawiam na amorki jak ci napisał Przemo440,


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

animag18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 24, 2009 14:25
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: animag18 » śr lip 07, 2010 09:10

na zbieznosc ,sam bylem pare dni temu.koszt okolo 70zł i wszystko ci powiedza



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lip 07, 2010 09:42

Bez sensu jest jechać na zbieżność jak zawias najprawdopodobniej do zrobienia. Dwa razy płacić, bezsens. Jedź na stację diagnostyczną (dobrą) i poproś o sprawdzenie zawiasu, łącznie ze stanem amortyzatorów. Jak będziesz wiedział co się dzieje, naprawisz i geometria.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » śr lip 07, 2010 13:30

jhosef, Dobrze kolego mówisz :) Jak amorki do wymiany będą to nie ma sensu ustawiać i geometrię robić jak po wymianie znowu będzie trzeba. Stacja diagonstyczna sie kłania. :) od tego zacznij


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr lip 07, 2010 16:56

bieniek1984 pisze:Jak amorki do wymiany będą to nie ma sensu ustawiać i geometrię
akurat w mk IV nie ma to nic wspólnego z wymianą amorków bo geometria nie poleci



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lip 07, 2010 17:51

Przemo440 pisze:bieniek1984 napisał/a:
Jak amorki do wymiany będą to nie ma sensu ustawiać i geometrię
akurat w mk IV nie ma to nic wspólnego z wymianą amorków bo geometria nie poleci
Co nie zmienia faktu, że nie ustawia się geometrii przez grzebaniem w zawiasie. Chyba, że ktoś ma za dużo kasy i chce warsztat przysponsorować.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości