Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Bronco
- Red Devil

- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
- Lokalizacja: Półkula Północna
Post
autor: Bronco » ndz lip 04, 2010 12:43

Fajnom masz elektrykie...kolorowo...

Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 13:00 przez
Bronco, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
-
luzur
- Użytkownik

- Posty: 268
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: luzur » pn lip 05, 2010 13:15
We wzdłużnych AJM (A4) najwięcej oleju wylata z pomiędzy kolektora ssącego a EGRa i klapy gaszącej, oraz z samego zaworu EGR i klapy gaszącej, ośki przepustnic mają już luzy i nieszczelności.
Oczywiście pozbycie się oleju z dolotu (OCT) powinno poprawić sytuację.
Pozdrowienia
-
bambi001
- Użytkownik

- Posty: 266
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: bambi001 » pn lip 05, 2010 13:53
A czy nadmiar oleju może powodować że wyrzuca go z odmy bo mi na zmianie wlali mi go dość ponad stan. Czy to już poprostu silnik jest wykatowany.
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » pn lip 05, 2010 14:22
bambi001, jak sie nawpier.....sz i popijesz colą do tego sie przebiegniesz to co sie stanie?
-proste ze sie wyrzygasz, tak samo z autem zalej ponad stan i daj 4 tys rpm -gdzies musi ten olej pujść a idzie gdzie ma najlżej czyli przez odme w dolot bo-ekologia tak każe
-
bambi001
- Użytkownik

- Posty: 266
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: bambi001 » pn lip 05, 2010 14:34
To tak jak myślałem czyli jak stań opadnie to już nie będzie wywalac ? I teraz pasuje wyczyścić rury w które poszedł olej ? Bo widziałem go nawet w rurze co idzie do ic. Teraz pasuje mi do mechanika co olej wlewal zadzwonić i powiedzieć parę słów.. .
-
Fahoo
- TDI Power

- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: Fahoo » pn lip 05, 2010 22:07
bambi001, nie inaczej, czyszczenie całego dolotu na koszt mechanika, włacznie z demontazemi, płukaniem zmywaczem IC-ka, bo przez olej spadnie jego wydajnosc.
Nawet jak wyczyscisz dolot z początku to i tak bedzie zarzucac go do silnika-smród podkapcanie na niebiesko z rana i przy obciążeniu a Ty bedziesz sie głowił co jest? czy to turbo nie pada itp
-
bambi001
- Użytkownik

- Posty: 266
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: bambi001 » pn lip 05, 2010 22:19
Tylko że ją od wymiany oleju zrobiłem na nim ponad 11 tys km i teraz dopiero zobaczyłem co się dzieje. Czyli bez czyszczenia całego układu się nie obejdzie ?
-
marcinotdi
- Mały gagatek

- Posty: 83
- Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
- Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
-
Kontakt:
Post
autor: marcinotdi » pn lip 05, 2010 23:46
oj chyba nie! wywal odmę na zewnątrz!!
BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)
-
Andyk
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: czw sty 21, 2010 13:07
- Lokalizacja: - śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: Andyk » wt lip 06, 2010 07:59
Witam! Mam bardzo podobny problem golf v 1.9 - cały silnik z tyłu jest od oleju. Jak patrzę od dołu to widać że kolektor wydechowy jest zachlapany więc wyciek musi być wyżej. Ile ci bierze oleju - mi około 3-4 setki na 1000 km - mechanik stwierdził że turbo do wymiany ale wątpię w to - auto chodzi b. dobrze - odma od miesiąca jest wyciągnięta na zewnątrz... w wężach od turbo do IC troszkę oleju - żadnej katastrofy. Martwi mnie to zużycie oleju.

Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 08:01 przez
Andyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
bambi001
- Użytkownik

- Posty: 266
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: bambi001 » wt lip 06, 2010 10:28
Mi przez 10 tys nic praktycznie nie ubyło. Aż nagle teraz wywala olej. A ile bierze to nie wiem teraz wiem ile jest czyli prawie max . Pojeźdze trochę i się okaże. Tylko że umnie auto prze wolno staje z małych obrotów dopiero po 2 tys się zbiera. Czyli jest coś nie tak. Orientujecie się może ile mechanik może skasować za czyszczenie układu który uwalil olej wywalony przez odme.
-
eFIeLiPeO
- Użytkownik

- Posty: 438
- Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
- Lokalizacja: SkÓrCz
Post
autor: eFIeLiPeO » pn mar 19, 2012 22:39
no to jestem w gronie. mi tez wywala olej... wali z odmy... zrobilem OCT i zobacze co sie stanie po 1000km... turbo ladnie pompuje... w rurach od f. powietrza jest troszke oleju ale naprawde malutko... egr tez mam do wymiany... zobaczymy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 46 gości