Problem z ciśnieniem doładowania turbo KKK k14
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ciśnieniem doładowania turbo KKK k14
Chciałem zwiększyć ciśnienie doładowania. Znalazłem że wystarczy wkręcić śrubę na Wastegate, więc powoli kręcę i co jakiś czas sprawdzenie. W sumie wyszło jakieś 4 obroty a ciśnienie ciągle wynosi 0.6 bara.
Stwierdziłem że WG może być zapieczone. Turbina wyciągnięta, WG odkręcone, rozruszane wyczyszczone i skręcone. W zasadzie WG chodziło, trochę ciężko ale dało się ruszać. Ciśnienie bez zmian.
Pomyślałem że może być coś z zaworem bezpieczeństwa, więc najpierw przykręciłem go bez rezultatów. Później zablokowałem go całkowicie, a ciśnienie ciągle wynosi 0.6 bara.
Wskaźnik na pewno jest OK został sprawdzony, zresztą charakterystyka jazdy i dymienie się nie zmienia.
Czego jeszcze się czepić, a może założenie zaworu MBC coś zdziała.
Stwierdziłem że WG może być zapieczone. Turbina wyciągnięta, WG odkręcone, rozruszane wyczyszczone i skręcone. W zasadzie WG chodziło, trochę ciężko ale dało się ruszać. Ciśnienie bez zmian.
Pomyślałem że może być coś z zaworem bezpieczeństwa, więc najpierw przykręciłem go bez rezultatów. Później zablokowałem go całkowicie, a ciśnienie ciągle wynosi 0.6 bara.
Wskaźnik na pewno jest OK został sprawdzony, zresztą charakterystyka jazdy i dymienie się nie zmienia.
Czego jeszcze się czepić, a może założenie zaworu MBC coś zdziała.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Turbina się kończy , sprawdz ciśnienie na garach
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kompresja na pewno nie jest najlepsza bo na cylindrach były już spore progi, ale czy to może mieć aż taki wpływ.
Turbina ma delikatny luz poprzeczny, a wzdłużnego nie czuć, olejem nie rzyga mocno.
Jeżeli nic więcej nie mogę zrobić to chyba powoli trzeba będzie zacząć składać nowy blok.
Edit:
Dzięki Michaś_1977 zaraz lecę do garażu to sprawdzić.
Turbina ma delikatny luz poprzeczny, a wzdłużnego nie czuć, olejem nie rzyga mocno.
Jeżeli nic więcej nie mogę zrobić to chyba powoli trzeba będzie zacząć składać nowy blok.
Edit:
Dzięki Michaś_1977 zaraz lecę do garażu to sprawdzić.
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 17:51 przez bartek330, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tylko uważaj w trakcie jazdy,żebyś nie przeholował.Po prostu jak zobaczysz,że jest lepiej,to ustaw ciśnienie takie jak uważasz za stosowne i spokój
[ Dodano: 04 Lip 2010 17:56 ]
Jeszcze jedno-jak sprawdzałeś to ciśnienie?
Mam nadzieję,że nie na postoju...suszarka daje moc tylko pod obciążeniem,czyli w trakcie jazdy
[ Dodano: 04 Lip 2010 17:56 ]
Jeszcze jedno-jak sprawdzałeś to ciśnienie?
Mam nadzieję,że nie na postoju...suszarka daje moc tylko pod obciążeniem,czyli w trakcie jazdy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem rozwiązany. Wkręciłem śrubę do oporu i cofnąłem. Przejażdżka i pokazało ciśnienie ponad 1.3 bara. Na koniec skręciłem do 0.9 bara i jest wszystko OK.
Dawkę paliwa miałem już zwiększoną i do tego teraz ustawiałem ciśnienie, a kont wtrysku mam ustawiony tak żeby bez problemu odpalał samochód i jest prawdopodobnie trochę za wczesny.
Dzięki za pomoc punkty lecą.
Dawkę paliwa miałem już zwiększoną i do tego teraz ustawiałem ciśnienie, a kont wtrysku mam ustawiony tak żeby bez problemu odpalał samochód i jest prawdopodobnie trochę za wczesny.
Dzięki za pomoc punkty lecą.
[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671
Problem z ciśnieniem doładowania turbo KKK k14
Witam!
Mam podobny problem z brakiem reakcji na przykręcanie WG. Zmierzyłem ciśnienie przed wszystkimi przeróbkami i wynosiło 0,65bar. Następnie zwiększyłem dawkę na boostpinie i wkręciłem śrubę WG o 2 obroty, pomiar ciśnienia: 0,6bar. Bardzo mnie to zdziwiło więc wkręciłem jeszcze 3 obroty( czyli w sumie 5) no i ciśnienie wzrosło do 0,7. MOJE PYTANIE: CZY WKRĘCENIE DO OPORU OZNACZA ŻE rzeczywiście będzie jakiś opór czy trzeba wkręcić do jakiegoś momentu, ile mniej więcej obrotów od oryginalnego ustawienia wkręciłeś śrubę żeby uzyskać ciśnienie 0,9, czy podkręcałeś zawór bezpieczeństwa żeby uzyskać 0,9 (słyszałem że oryginalnie jest ustawiony na 0,85bar) a jeśli tak to o ile obrotów.
Pozdrawiam.
Mam podobny problem z brakiem reakcji na przykręcanie WG. Zmierzyłem ciśnienie przed wszystkimi przeróbkami i wynosiło 0,65bar. Następnie zwiększyłem dawkę na boostpinie i wkręciłem śrubę WG o 2 obroty, pomiar ciśnienia: 0,6bar. Bardzo mnie to zdziwiło więc wkręciłem jeszcze 3 obroty( czyli w sumie 5) no i ciśnienie wzrosło do 0,7. MOJE PYTANIE: CZY WKRĘCENIE DO OPORU OZNACZA ŻE rzeczywiście będzie jakiś opór czy trzeba wkręcić do jakiegoś momentu, ile mniej więcej obrotów od oryginalnego ustawienia wkręciłeś śrubę żeby uzyskać ciśnienie 0,9, czy podkręcałeś zawór bezpieczeństwa żeby uzyskać 0,9 (słyszałem że oryginalnie jest ustawiony na 0,85bar) a jeśli tak to o ile obrotów.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości