vag

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

boksiu73
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 31, 2007 21:42
Lokalizacja: Gdańsk

vag

Post autor: boksiu73 » sob lip 03, 2010 22:11

Do czego jest przycisk log na vagu,w tym temacie jestem zielony .Dopiero zaczynam z nim zabawę.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 04, 2010 17:08

Do logowania, czyli zapisu parametrów bieżących w funkcji czasu.



boksiu73
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 31, 2007 21:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: boksiu73 » ndz lip 04, 2010 17:15

co to znaczy w funkcji czasu nierozumiem



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 04, 2010 17:20

znaczy że co pól sekundy odczytauje i zapisuje np. obroty, napięcie sondy, ilośc powietrza zasysanego, ciśnienie doładowania itp.

[ Dodano: Nie Lip 04, 2010 17:22 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462



boksiu73
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 31, 2007 21:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: boksiu73 » ndz lip 04, 2010 19:23

czyli po odczytaniu wartości i skasowaniu ewentualnych błędów należy wcisnąć przycisk log dobrze rozumiem.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lip 04, 2010 22:48

Nie do końca/ Logowanie przyda ci się, jak już trochę zatrybisz o co chodzi w teori silnika i diagnostyce. Logowanie służy zapisaniu odczytów wartości określonej grupy bloków pomiarowych w celu oceny stanu poszczególnych podzespołów. Np. wybierasz grupę 011, jedziesz na 3 biegu od 1000 obrotów do maksa i zapisujesz jak pracuje turbo w odniesieniu do tego co jest zapisane w mapach komputera slnika.

[ Dodano: Nie Lip 04, 2010 22:49 ]
tzn 011 i log a potem start



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 04, 2010 22:58

Przez LOG zapisujesz sobie parametry,które możesz sobie później odczytac i analizowac ,nie musisz sie gapic cały czas na monitor,np. podczas jazdy.
LOG= po prostu zapis
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 22:59 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



boksiu73
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 31, 2007 21:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: boksiu73 » pn lip 05, 2010 00:18

myśle że już wiem o co chodzi ale np. skąd mam wiedzieć że dane aktualne są poprawne ,dane wyświetlane są na zielono czy gdyby były niepoprawne to będą np. na czerwono.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10591
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lip 05, 2010 00:55

boksiu73 pisze:skąd mam wiedzieć że dane aktualne są poprawne ,dane wyświetlane są na zielono czy gdyby były niepoprawne to będą np. na czerwono.
po to właśnie w "logach" zapisujesz parametry pracy silnika, żeby je później ocenić - ty lub ktoś bardziej doświadczony, ponadto nie ma też niejako "obowiązku" zapisywania logów - ktoś bardzo "wprawiony" równie dobrze je odczytuje na bieżąco spoglądając w bloki pomiarowe podczas jazdy

dodam że nie występuje tu kolor czerwony czy zielony :wink:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn lip 05, 2010 20:25

boksiu73 pisze:poprawne ,dane wyświetlane są na zielono czy gdyby były niepoprawne to będą np. na czerwono.
;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości