Światła kierunkowskazów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Światła kierunkowskazów
Witam wszystkich! Mam problem z kierunkowskazami, a mianowicie po wymianie bezpiecznika nr 2 w skrzynce bezpiecznikowej i probie przekrecenia kluczyka w stacyjce bezpiecznik wywala sie. Czy moze to byc spowodowane uszkodzonym przerywaczem swiatel awaryjnych lub wystapieniem zwarcie (przetarcia kabla)? Dodam ze swiatla awaryjne dzialaja. Jesli to mozliwe to prosze napiszcie gdzie tego szukac.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zwarcie do blachy może być tylko na odcinku przewodu czarno-biało-zielonego, na odcinku włącznik świateł awaryjnych (jest też przerywaczem!) do manetek; inaczej były by inne objawy.
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 15:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:05
- Lokalizacja: polska
Witam
Ja w swojej IV mam taki problem z kierunkowskazami , mianowicie jak skręcam w prawo lub w lewo i włączam kierunek po wyprostowaniu kierownicy i odbiciu kierunku słychać jeszcze prze chwile jak przycisk pika lecz kierunki nie świecą.. Co może być przyczyną , wymieniłem bezpiecznik i dalej jest tak samo????
Ja w swojej IV mam taki problem z kierunkowskazami , mianowicie jak skręcam w prawo lub w lewo i włączam kierunek po wyprostowaniu kierownicy i odbiciu kierunku słychać jeszcze prze chwile jak przycisk pika lecz kierunki nie świecą.. Co może być przyczyną , wymieniłem bezpiecznik i dalej jest tak samo????
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:05
- Lokalizacja: polska
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Czasem chwilową poprawę przynosi popisikanie preparatem w rodzaju WD40 lub też specjalnym do styków elektrycznych, po demontażu - bo bez można sobie narobić klopotów szczególnie w modelach po 1999 roku!
Gdy to nie da poprawy - pozostaje wymiana.
Tak właściwie, to demontaż najlepiej pozwoli na ocenę starcia stykow i na stwierdzenie ile jeszcze to może popracować; czy wypalone, czy tylko zabrudzone.
Gdy to nie da poprawy - pozostaje wymiana.
Tak właściwie, to demontaż najlepiej pozwoli na ocenę starcia stykow i na stwierdzenie ile jeszcze to może popracować; czy wypalone, czy tylko zabrudzone.
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 21:31 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 21:05
- Lokalizacja: polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości