pęknięta tuleja cylindra

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

przemek_0810
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sie 23, 2008 08:17
Lokalizacja: CHEŁMEK

Post autor: przemek_0810 » ndz lip 04, 2010 10:40

kolego w starym silniku mam głowice po remoncie (360 pln dałem za remont) więc szkoda żeby leżała a ja żebym sie męczył z wymianą gumek na silniku czyż nie????



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » ndz lip 04, 2010 12:43

Zrobisz jak uważasz.Dojdzie Ci w sumie tylko koszt uszczelki i szpilek.Pierscieni bym nie ruszał.


Jacek

greg

Post autor: greg » ndz lip 04, 2010 13:16

przemek_0810 pisze:(a nie wiecie koledzy z jakiego silnika podchodzą pierścienie nie 3 częściowe)
j kupowałem w sklepie przy warsztacie remontującym silniki - to mi zaproponował z innego silnika vw o tej samej średnicy tłoka



przemek_0810
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sie 23, 2008 08:17
Lokalizacja: CHEŁMEK

Post autor: przemek_0810 » sob lip 10, 2010 20:41

dziś odpaliłem i pracuje idealnie równiutko (nowy silnik a odpalił jakby stał na parkingu tylko jedną noc) ale zobaczymy jak sie zachowuje w piątek bo mam do przejechania 800 km

[ Dodano: 15 Lip 2010 21:54 ]
dziś kolejna jazda na sznurku do garażu
pękł wąż zasilający reduktor ale autko juą znowu żyje ale coraz bardziej mnie denerwuje
I JESZCZE MIAŁEM DZIŚ PROPOZYCJE ZAMIANY ZA MK4 Z DUŻO LEPSZYM WYPOSAŻENIEM (bo mój to golas) 1.9 TDI 136 KM ROK MŁODSZEGO TYLKO Z JEDNYM MANKAMENTEM TZN KTOŚ KTO GO SKŁADAŁ PO MALOWANIU ROBIŁ TO CAŁKOWICIE BEZ SERCA POPROSTU NIC NIE PASUJE DO SIEBIE A BYŁ TYLKO LEKKO STUKNIĘTY TYLKO CAŁY OKLUPANY (KRAJ POCHODZENIA WŁOCHY!!!!!!!)
BARDZO MNIE TO ZASTANAWIA



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 191 gości