Bije mocno Kierownica Razem z Drążkiem Zmiany Biegów !POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esiu100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 04, 2009 10:21
Lokalizacja: Ruda śląska
Kontakt:

Bije mocno Kierownica Razem z Drążkiem Zmiany Biegów !POMOCY

Post autor: esiu100 » ndz lip 04, 2010 12:22

Witam mam dziwny problem ;/ :grrr: ... Pisałem o pomoc kiedyś tu na forum ale nikt nie pomógł więc pojechałem do mechaników 2 jak do tej pory żaden niwie jak problem rozwiązać bez wymieniania wszystkiego po koleij :| na co mnie nie stać ;p Problem opisze we skrócie '' bije dość mocno kierownica i drążek zmiany biegów !!!! przy rożnych prędkościach nawet ostatnio czasem przy 60 km :| ale zazwyczaj najmocniej przy 80-110 koła miałem 17 cali wymieniłem na stalówki 14 nic to nie pomogło stalówki wyważone ! Na postoju drążek niema drgań :kac: ... Proszę o jakieś wskazówki bo niemam pojęcia mechanicy też gowieno warci ;/
Przegląd przeszedł niedawno i nic nie wyszło z zawieszeniem ;/

takie tematy nie zakladamy w faq!/duber
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 13:08 przez esiu100, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lip 04, 2010 12:29

sprawdzałeś czy nie masz krzywej tarczy hamulcowej bądź półośki



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 04, 2010 12:33

z opisanych objawów to półoś krzywa,drży kierownica i drążek biegów.



esiu100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 04, 2009 10:21
Lokalizacja: Ruda śląska
Kontakt:

Post autor: esiu100 » ndz lip 04, 2010 12:36

Tarcza raczej jest krzywa i wymieniam w tym miesiącu na brembo :) bo przy naciskaniu na pedał hamulca lekko to potrafi mi mięśniami na rękach rzucać ;p

[ Dodano: 04 Lip 2010 12:38 ]
jeszcze jedno do pana edzia :) myślisz że pół oś czy może rozleciał się przegub wewnętrzny ?
I pytanie który :P
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 12:41 przez esiu100, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 04, 2010 12:45

To trzeba samemu sprawdzic ,tego przecież nie wiem.Wiem tylko tyle ,że półoś łączy ze soba te dwa elementy które drgają dlatego tak wnioskuję.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lip 04, 2010 12:57

masz ciekawych mechaników , jeśli nie zaczęli od tego co najistotniejsze w tym przypadku , a po drugie to nie pisz dwóch takich samych tematów , jeden już skasowałem



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 04, 2010 13:14

Stawiam na ugiętą półoś jak wspomniał miś fazi i edzio,natomiast jak w nic nie przyrżnąłeś,to może być sam przegub.
Przerabiałem coś podobnego w skodzie felicji-tak napitalało wszystkim,że mało łeb nie spadł.
Po wyjęciu przegubu zewnętrznego,to co w nim kiedyś było smarem,zmieniło się czarny proch,a opór jaki stawiał,przechodził ludzkie pojęcie.
Po zmianie,jak ręką odjął :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lip 04, 2010 13:19

esiu100, jedż na kanał i chwyc za dwa konce mając przegub w srodku.targaj tym góra dól lewo i w prawo.jak wyczujesz luz to wiadomo.choc jak mi kiedys w mk2 padl wewnetrzny to nawet nogi na podlodze podskakiwaly,
esiu100 pisze:Tarcza raczej jest krzywa i wymieniam w tym miesiącu na brembo
i tu tez moze byc problem.zmienisz napisz czy pomoglo.do tego czasu nic wiecej nie zmieniaj.



esiu100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 04, 2009 10:21
Lokalizacja: Ruda śląska
Kontakt:

Post autor: esiu100 » śr lip 07, 2010 22:27

No i panowie wyszło szydło z worka :) Przekładnia kierownicza ma luzy :/ trza oddać do regeneracji :grrr:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości