jak dopasowac filtr paliwa z golfa V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

jak dopasowac filtr paliwa z golfa V

Post autor: krzysbiker » sob lip 03, 2010 21:35

witam mam pytanko posiadam golfa 4 miałem kiedys problemy z tzw bankami powietrza w golfince uporałem sie z tym ale widze ze zrowu sie pojawiły i taraz pytanie chce wymienic na filtr z golfa 4 na filtra z 5 jest tam bardzo dobre rozwiazania poniewaz niema tego idiotycznego podgrzewacza ale jest pytanie jaki dokładnie szukac filtr bo jest kilka rodzaji ,jak ogladałem po numerze filtra oraz po pojemnosci ? czy wiąze się to z przepustowoscia filtra np ja mam 1,9 tdi 110 km to jaki numer filtra dobrac tak zeby nie było potem problemów nap ze spalaniem lub brakiem mocy ? czyt jest to wszystko jedno jak na tej aukcji pisze ze 1.9 i 2.0 ? prosze odpowiedz z góry dzieki i pozdrawiam

http://www.allegro.pl/ite...7400f_nowy.html



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 03, 2010 21:52

z roczników Mk5 2004-2005 jest wkład filtra z uszczelkami o nr 1K0 127 434 A, natomiast 2006-2007 o ile się nie mylę jest wklad o nr 1K0 127 400K dla obudowy o nr 1K0 127 400 B/C/J

tu możesz sprawdzić ceny oryginalnych http://sklep.gajos.com.pl/sklep/



Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » sob lip 03, 2010 21:58

tak ok ale chodzi mi jaki by mi najbardziej podpasował do mojego motoru z IV 1,9 tdi 110 km czy jest miedzy nimi jakas róznica w przepustowosci czy cos innego zeby niebył za mułowaty lub za dózo paliwa nie brał czy to niema znaczenia?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 03, 2010 22:02

krzysbiker pisze: czy jest miedzy nimi jakas róznica w przepustowosci czy cos innego zeby niebył za mułowaty lub za dózo paliwa nie brał czy to niema znaczenia?
na mój gust nie ma to znaczenia

[ Dodano: Sob 03 Lip, 2010 ]
równie dobrze możesz założyć kompletny filtr od Polo 1.9 SDI silnik AGD, na pewno będzie tańszy niż 1K0

[ Dodano: Sob 03 Lip, 2010 ]
a najlepiej taki http://moto.allegro.pl/item1090095199_f ... t_tdi.html



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob lip 03, 2010 22:20




Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » sob lip 03, 2010 22:25

kolego w vw IV sa 4 przewody dolot do filtra od baku z filtra do pompy z pomy do filtra z sitra do baku wiec ten filtr nawet nie ejst brany pod uwage poniewaz wogule nie bedzie ogrzewana ropka w zimie



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 03, 2010 22:29

krzysbiker pisze: poniewaz wogule nie bedzie ogrzewana ropka w zimie
przcież chcesz się pozbyć podgrzewacza :hmm: wg mnie najlepszy będzie ten z ostatniego linku mojego postu wyżej



Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » sob lip 03, 2010 22:41

tak chce sie go pozbyc ale ten ma tylko 2 króćce wejscie i wyjcie a powrót z pompy musiałbym zmostkowac a w golfie V zrezygnowali z podgrzewacza bo za duzo jest z tym problemów i zrobili filtr z 4 kruccami szczelnie zamknietymi czyli ropka w filtrze jest pogrzana powrotem z pompy dlatego chce taki filtr tylko własnie mam ten dylemat który model licze ze ktos moze sie odezwie kto cos wiecej o tym wie ale z góry dziekuje za odp

[ Dodano: 03 Lip 2010 22:45 ]
poolak2006, dzieki kolego widze ze rozumiesz mnie bardziej poczekam do poniedziałku moze kos cos jeszcze napisze i chyba kupie ten z allegro co jest w temacie tylko tez toszke obawiam sie bo cena jest 100 zł nowa obudowa w raz z nowym filtrem a sama obudowa w serwisie ponad 700 zł tez trosze dziwne ze tak tanio



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » sob lip 03, 2010 22:46

No niby ten z mk V jest najlepszy... ale paliwo podgrzewane jest i tak dopiero jak samochód się trochę rozgrzeje, więc to rozwiązanie jest średnio pomocne, więc można założyć ten z 2 króćcami i też będzie cacy. A jak już tak się uparłeś na tego z mk V to po mojemu nie ma to większego znaczenia jaki on będzie.

[ Dodano: 03 Lip 2010 22:51 ]
http://moto.allegro.pl/item1068072667_f ... _9_td.html tu masz obudowę przecież może być używka tylko sam wkład dokup.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 03, 2010 22:53

krzysbiker pisze: a w golfie V zrezygnowali z podgrzewacza bo za duzo jest z tym problemów i zrobili filtr z 4 kruccami szczelnie zamknietymi czyli ropka w filtrze jest pogrzana powrotem z pompy
to inna bajka, zrezygnowali bo pompowtryskiwacze w przeciwieństwie do VP bardzo podgrzewają ropę, dlatego dodatkowo pod podłogą Mk5 mają jeszcze chłodnicę paliwa



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » sob lip 03, 2010 22:57

mettenos pisze:
krzysbiker pisze: a w golfie V zrezygnowali z podgrzewacza bo za duzo jest z tym problemów i zrobili filtr z 4 kruccami szczelnie zamknietymi czyli ropka w filtrze jest pogrzana powrotem z pompy
to inna bajka, zrezygnowali bo pompowtryskiwacze w przeciwieństwie do VP bardzo podgrzewają ropę, dlatego dodatkowo pod podłogą Mk5 mają jeszcze chłodnicę paliwa
Taka chłodnica jest nie tylko pod podłogą mk V pod mk IV (nie wszystkie) też :bajer:
a tak poza tym to kolega nie ma na pompowtrysku więc u niego takiej chłodnicy brak. Więc jak nie widzę, problemu z założeniem takiego filtra od 5.
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 23:01 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 03, 2010 23:05

poolak2006 pisze: Taka chłodnica jest nie tylko pod podłogą mk V pod mk IV (nie wszystkie) też :bajer:
a tak poza tym to kolega nie ma na pompowtrysku więc u niego takiej chłodnicy brak. Więc jak nie widzę, problemu z założeniem takiego filtra od 5.
tak, Mk4 też są na PD :wink: ja też nie widzę problemu :wink:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » sob lip 03, 2010 23:12

No i wszystko jasne :bigok:

Jak chcesz zakładaj od mk 2 a jak nie to od mk 5 i powinno być cacy i na tym i na tym



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lip 04, 2010 00:15

mettenos pisze:a najlepiej taki http://moto.allegro.pl/item1090095199_f ... t_tdi.html
Albo ślepy jestem,ale ten filtr jest z podgrzewaczem :bajer:
A co do tematu,zawsze w nowym filtrze jest oring,pewnie jak się go nie założy,to ciągnie powietrze :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 00:17 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 207 gości