jak dopasowac filtr paliwa z golfa V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysbiker
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
jak dopasowac filtr paliwa z golfa V
witam mam pytanko posiadam golfa 4 miałem kiedys problemy z tzw bankami powietrza w golfince uporałem sie z tym ale widze ze zrowu sie pojawiły i taraz pytanie chce wymienic na filtr z golfa 4 na filtra z 5 jest tam bardzo dobre rozwiazania poniewaz niema tego idiotycznego podgrzewacza ale jest pytanie jaki dokładnie szukac filtr bo jest kilka rodzaji ,jak ogladałem po numerze filtra oraz po pojemnosci ? czy wiąze się to z przepustowoscia filtra np ja mam 1,9 tdi 110 km to jaki numer filtra dobrac tak zeby nie było potem problemów nap ze spalaniem lub brakiem mocy ? czyt jest to wszystko jedno jak na tej aukcji pisze ze 1.9 i 2.0 ? prosze odpowiedz z góry dzieki i pozdrawiam
http://www.allegro.pl/ite...7400f_nowy.html
http://www.allegro.pl/ite...7400f_nowy.html
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
z roczników Mk5 2004-2005 jest wkład filtra z uszczelkami o nr 1K0 127 434 A, natomiast 2006-2007 o ile się nie mylę jest wklad o nr 1K0 127 400K dla obudowy o nr 1K0 127 400 B/C/J
tu możesz sprawdzić ceny oryginalnych http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
tu możesz sprawdzić ceny oryginalnych http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
- krzysbiker
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
na mój gust nie ma to znaczeniakrzysbiker pisze: czy jest miedzy nimi jakas róznica w przepustowosci czy cos innego zeby niebył za mułowaty lub za dózo paliwa nie brał czy to niema znaczenia?
[ Dodano: Sob 03 Lip, 2010 ]
równie dobrze możesz założyć kompletny filtr od Polo 1.9 SDI silnik AGD, na pewno będzie tańszy niż 1K0
[ Dodano: Sob 03 Lip, 2010 ]
a najlepiej taki http://moto.allegro.pl/item1090095199_f ... t_tdi.html
- krzysbiker
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
- krzysbiker
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
- Lokalizacja: Pszczyna
- Kontakt:
tak chce sie go pozbyc ale ten ma tylko 2 króćce wejscie i wyjcie a powrót z pompy musiałbym zmostkowac a w golfie V zrezygnowali z podgrzewacza bo za duzo jest z tym problemów i zrobili filtr z 4 kruccami szczelnie zamknietymi czyli ropka w filtrze jest pogrzana powrotem z pompy dlatego chce taki filtr tylko własnie mam ten dylemat który model licze ze ktos moze sie odezwie kto cos wiecej o tym wie ale z góry dziekuje za odp
[ Dodano: 03 Lip 2010 22:45 ]
poolak2006, dzieki kolego widze ze rozumiesz mnie bardziej poczekam do poniedziałku moze kos cos jeszcze napisze i chyba kupie ten z allegro co jest w temacie tylko tez toszke obawiam sie bo cena jest 100 zł nowa obudowa w raz z nowym filtrem a sama obudowa w serwisie ponad 700 zł tez trosze dziwne ze tak tanio
[ Dodano: 03 Lip 2010 22:45 ]
poolak2006, dzieki kolego widze ze rozumiesz mnie bardziej poczekam do poniedziałku moze kos cos jeszcze napisze i chyba kupie ten z allegro co jest w temacie tylko tez toszke obawiam sie bo cena jest 100 zł nowa obudowa w raz z nowym filtrem a sama obudowa w serwisie ponad 700 zł tez trosze dziwne ze tak tanio
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
No niby ten z mk V jest najlepszy... ale paliwo podgrzewane jest i tak dopiero jak samochód się trochę rozgrzeje, więc to rozwiązanie jest średnio pomocne, więc można założyć ten z 2 króćcami i też będzie cacy. A jak już tak się uparłeś na tego z mk V to po mojemu nie ma to większego znaczenia jaki on będzie.
[ Dodano: 03 Lip 2010 22:51 ]
http://moto.allegro.pl/item1068072667_f ... _9_td.html tu masz obudowę przecież może być używka tylko sam wkład dokup.
[ Dodano: 03 Lip 2010 22:51 ]
http://moto.allegro.pl/item1068072667_f ... _9_td.html tu masz obudowę przecież może być używka tylko sam wkład dokup.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
to inna bajka, zrezygnowali bo pompowtryskiwacze w przeciwieństwie do VP bardzo podgrzewają ropę, dlatego dodatkowo pod podłogą Mk5 mają jeszcze chłodnicę paliwakrzysbiker pisze: a w golfie V zrezygnowali z podgrzewacza bo za duzo jest z tym problemów i zrobili filtr z 4 kruccami szczelnie zamknietymi czyli ropka w filtrze jest pogrzana powrotem z pompy
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Taka chłodnica jest nie tylko pod podłogą mk V pod mk IV (nie wszystkie) teżmettenos pisze:to inna bajka, zrezygnowali bo pompowtryskiwacze w przeciwieństwie do VP bardzo podgrzewają ropę, dlatego dodatkowo pod podłogą Mk5 mają jeszcze chłodnicę paliwakrzysbiker pisze: a w golfie V zrezygnowali z podgrzewacza bo za duzo jest z tym problemów i zrobili filtr z 4 kruccami szczelnie zamknietymi czyli ropka w filtrze jest pogrzana powrotem z pompy
a tak poza tym to kolega nie ma na pompowtrysku więc u niego takiej chłodnicy brak. Więc jak nie widzę, problemu z założeniem takiego filtra od 5.
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 23:01 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Albo ślepy jestem,ale ten filtr jest z podgrzewaczemmettenos pisze:a najlepiej taki http://moto.allegro.pl/item1090095199_f ... t_tdi.html
A co do tematu,zawsze w nowym filtrze jest oring,pewnie jak się go nie założy,to ciągnie powietrze
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 00:17 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości