pękające węże wody cd.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

pękające węże wody cd.

Post autor: matisim » sob lip 03, 2010 08:30

witam.
już kiedyś zaczęły się problemy z pękającymi węzami od wody,na forum poradzono mi wymianę uszczelki co nawet było konieczne bo olej dostawał sie do wody.uszczelka została wymieniona i znowu waż pękł. wczoraj wymieniłem zbiorniczek z korkiem i chłodnicę i zobaczymy co sie będzie działo.
co jeszcze może mieć winę że pękają mi te węże?termostat działa bo dolny wąż robi sie gorący, wentylator sie włącza.


jaką chłodnice miały 1.8kr? wiekszą niż np. w 1.6rf? bo mam identyczną i może jest za mała i temu tak sie dzieje?



Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » sob lip 03, 2010 09:21

na jakim płynie jeździsz? ja kiedys miałem petrygo i podobno jest zbyt żrący i radzili mi wymienic, fakt że zmieniłem w czasie jego posiadania ze 2 węże, może przypadek



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » sob lip 03, 2010 13:54

na początku miałem zielony koncentrat jakiś coler chyba, nie pamiętam. zalałem nim 3 auta i w żadnym tego nie ma. a teraz jeżdżę na zwykłej wodzie dopóki tego nie zrobię.

patrząc na allegro wynika że ten silnik ma chłodnice 675x322mm a ja mam zamontowaną taką od 1.6 430 mm / 322 mm ale allegro lubi ściemniać. może ktoś znaleźć w etce?



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob lip 03, 2010 14:00

Te 4,5 CM większa chłodnica raczej nic nie pomoże. A może korek ciśnienia nie upuszcza?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob lip 03, 2010 15:08

ciśnienie w układzie powinno być 1 - 1.5 bara, jak jest inne to znaczy że układ jest nieszczelny lub uszkodzony korek, manometr podpinasz przez trójnik do wężyka powrotnego przy zbiorniczku, prosta sprawa ;)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » sob lip 03, 2010 21:56

wojtas4589 pisze:Te 4,5 CM większa chłodnica raczej nic nie pomoże. A może korek ciśnienia nie upuszcza?
nie wiem jak to obliczyłeś ale na moje to jest różnica 24cm :)
RasPL pisze:ciśnienie w układzie powinno być 1 - 1.5 bara, jak jest inne to znaczy że układ jest nieszczelny lub uszkodzony korek, manometr podpinasz przez trójnik do wężyka powrotnego przy zbiorniczku, prosta sprawa ;)
jakbym miał układ nieszczelny to woda by mi uciekała a tego nie ma:). zbiorniczek z korkiem wymieniłem i nadal to samo- pojeździłem dziś wentylator ciągle się włącza patrze pod machę a tam wąż górny twardy jak cholera odkręciłem korek powietrza trochę uszło i woda zaczęła się podnosić, trochę wyleciało i zakręciłem i wąż zmiękł.

termostat może takie figle robić?kupiłem zimą jakiś francuski i w poprzednim golfie był ok ale może już go szlak trafił,na pewno się otwiera bo dolny wąż mam gorący tak jak górny.



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » sob lip 03, 2010 22:07

weze sie rownomiernie nagrzewaja czy nie ??

niezaleznie od tego.... moze glowica zle zostala zlozona czy coś...


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » sob lip 03, 2010 22:19

genLODOWAmk2 pisze:weze sie rownomiernie nagrzewaja czy nie ??
które węże? gorny wcześniej a dolny póżniej, nie tak późno jak zimą ale później.
nie widziałem jak zakładali głowice ale myślę że wszystko jest dobrze w końcu skasowałi 450zl :) musze spróbować z tym manometrem, tylko że ciśnienie wzrasta po zgaszeniu silnika jak chodzi to nic sie nie dzieje, zawsze węże pękają po zgaszeniu...



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » ndz lip 04, 2010 12:34

matisim pisze:wojtas4589 napisał/a:
Te 4,5 CM większa chłodnica raczej nic nie pomoże. A może korek ciśnienia nie upuszcza?
nie wiem jak to obliczyłeś ale na moje to jest różnica 24cm
hehe, faktycznie, źle spojrzałem na pierwszą cyferke :) czyli 24,5 cm



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz lip 04, 2010 12:54

matisim, w KR była 430mm także chłodnice rozmiarowo masz dobrą.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14254
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 04, 2010 13:00

Jak chłodnica jest zamulona to tak się dzieje,a druga sprawa,to czy wężyk przelewowy jest drożny? :bajer:

[ Dodano: 04 Lip 2010 13:02 ]
matisim pisze:termostat może takie figle robić?kupiłem zimą jakiś francuski i w poprzednim golfie był ok ale może już go szlak trafił
Załóż Wahler'a...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pn lip 05, 2010 10:54

Qto pisze:matisim, w KR była 430mm także chłodnice rozmiarowo masz dobrą.
to allegro zawsze coś nie tak pisze:)
Michaś_1977 pisze:Jak chłodnica jest zamulona to tak się dzieje,a druga sprawa,to czy wężyk przelewowy jest drożny? :bajer:
chłodnica jest czysta,teraz mam drugą chłodnicę z poprzedniego golfa gdzie nie było problemu. wężyk jest dobry to odrazu sprawdziłem..ale podmienię jeszcze korek z venta dla pewności.

[ Dodano: 05 Lip 2010 22:23 ]
korek podmieniłem nadal to samo, po przejechaniu kilkunastu km i zgaszeniu silnika wężę twardnieją prawie jak kamień i musze upuszczać przez odkręcenie korka.dziwne bo w vencie nic sie nie dzieje z tym korkiem więc musi być dobry...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości