Zwiększanie mocy w AHU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zwiększanie mocy w AHU
jak zwiększyć moc w Mk3 TDI 90 PS rocznik 97 przebieg około 118000 ( chyba że był cofnięty ale z opini mechaników wynika, że raczej nie)
Chciałem założyć chiptronic'a ( wzrost mocy z 90 na 118 PS ) albo zmienić części ze 110 konnego. Mechanik polecił mi chiptronic'a bo mniej pracy i problemów.
Czy warto zwiększać moc. Jak na tym wyjdzie silnik i reszta podzespołów. O ile zwiększy sie ryzyko awarii auta. Czy nie jest juz za stare, albo czy nie ma za duzo przejechane.
Gdzie kupić sportowy tłumik do mojego golfa i jaki? Jakas stronka czy dobry sklep
z góry dziękuje
Chciałem założyć chiptronic'a ( wzrost mocy z 90 na 118 PS ) albo zmienić części ze 110 konnego. Mechanik polecił mi chiptronic'a bo mniej pracy i problemów.
Czy warto zwiększać moc. Jak na tym wyjdzie silnik i reszta podzespołów. O ile zwiększy sie ryzyko awarii auta. Czy nie jest juz za stare, albo czy nie ma za duzo przejechane.
Gdzie kupić sportowy tłumik do mojego golfa i jaki? Jakas stronka czy dobry sklep
z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 23:46 przez luckyluke, łącznie zmieniany 1 raz.
Corvax, nie wiesz co to chiptronic??
To jest moduł zwiększający moc i moment obrotowy bez wzrostu spalania ropy- bardzo dobra rzecz
http://www.vtg.pl/chip.php?m=6559&marka=
http://www.chiptronic.com.pl/openStream ... volkswagen
a powiedz mi jeszcze dlaczego jak chce wysłac odpowiedź do posta to bardzo często mnie wybija i każe od nowa zalogować? juz mnie to denerwuje
To jest moduł zwiększający moc i moment obrotowy bez wzrostu spalania ropy- bardzo dobra rzecz
http://www.vtg.pl/chip.php?m=6559&marka=
http://www.chiptronic.com.pl/openStream ... volkswagen
a powiedz mi jeszcze dlaczego jak chce wysłac odpowiedź do posta to bardzo często mnie wybija i każe od nowa zalogować? juz mnie to denerwuje
drugi link nie działa, a z pierwszego wynika że to box, nawet jesli cyfrowy to cena jest mocno przesadzona - za tą kase bedziesz miał soft ze strojeniem pod noge kierownika, a box to złoluckyluke pisze:o jest moduł zwiększający moc i moment obrotowy bez wzrostu spalania ropy- bardzo dobra rzecz
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Zwiększanie mocy w MK3 TDI AHU 97'
wszytsko zalezy czego oczekujesz...ja robiłem dwoma etapamiluckyluke pisze:jak zwiększyć moc w Mk3 TDI 90 PS rocznik 97 przebieg około 118000 ( chyba że był cofnięty ale z opini mechaników wynika, że raczej nie)
Chciałem założyć chiptronic'a ( wzrost mocy z 90 na 118 PS ) albo zmienić części ze 110 konnego. Mechanik polecił mi chiptronic'a bo mniej pracy i problemów.
Czy warto zwiększać moc. Jak na tym wyjdzie silnik i reszta podzespołów. O ile zwiększy sie ryzyko awarii auta. Czy nie jest juz za stare, albo czy nie ma za duzo przejechane.
Gdzie kupić sportowy tłumik do mojego golfa i jaki? Jakas stronka czy dobry sklep
z góry dziękuje
[stage1]
na 110KM
-zaworki
-komputer od Audi oznaczenie GL
-turbo od ASZ (golf IV) - kolektor został mój
-zmiana kolektora ssącego
-wtryski AFN
auto nie było na rolkach, ale golfy GTi 115KM załatwiałem...9,26-9,50 to powtarzalne czasy wg G-techa
ale jak to w życiu bywa...wieczny brak mocy
[stage II]
-zmiana IC na wiekszy montowany centralnie
-indywiudalne strojenie
wynik mówi sam za siebie 8,55 do 100km/h i 16,60 na 1/4 mili
obecnie trwa satge III
pod maską wyladuja nowe wtryski od ASVa (juz leżą i czekają ), zrobiony zostanie natrysk na IC, zmodyfikowany uklad wydechowy no i nowy soft
nie zapominajmy że to rodzinnę kombi
[ Dodano: 03 Maj 2006 22:42 ]
luckyluke pisze:jak zwiększyć moc w Mk3 TDI 90 PS rocznik 97 przebieg około 118000 ( chyba że był cofnięty ale z opini mechaników wynika, że raczej nie)
Chciałem założyć chiptronic'a ( wzrost mocy z 90 na 118 PS ) albo zmienić części ze 110 konnego. Mechanik polecił mi chiptronic'a bo mniej pracy i problemów.
Czy warto zwiększać moc. Jak na tym wyjdzie silnik i reszta podzespołów. O ile zwiększy sie ryzyko awarii auta. Czy nie jest juz za stare, albo czy nie ma za duzo przejechane.
Gdzie kupić sportowy tłumik do mojego golfa i jaki? Jakas stronka czy dobry sklep
z góry dziękuje
powiem ci tak
jak chcesz trochę to załóż box i tyle jak chcesz sporo to mody plus program mój kolega w 1Z z 1994r. ma obecnie czas po bemowie 15.61 ET+RT a to już coś mówi wynik oficjalny 11 miejsce w klasie !!! njaprościej to wtryski od ASV plus program w dobrej firmie i masz 130 kucy trudniej to FMIC duży plus turbo AWX i komp plus wtryski na początek ASV plus program i będzie te 8,55 do 100 i ok 140 -145 kucy potem to ci już tuner opowie jak mieć te 160 koni.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: powiem ci tak
zacznij dłubać a zobaczysz...jak sie ma teoria do praktyki...programy ze 110 na 130 to są de facto gotowce..koleś wpuszcza cię na rolki mierzy moc, później wkłada ci kość i robi drugi pomiar z wirusem wyskakuje ci ok.130KM i z rogalem jedziesz do domu.zenonpl pisze:jak chcesz trochę to załóż box i tyle jak chcesz sporo to mody plus program mój kolega w 1Z z 1994r. ma obecnie czas po bemowie 15.61 ET+RT a to już coś mówi wynik oficjalny 11 miejsce w klasie !!! njaprościej to wtryski od ASV plus program w dobrej firmie i masz 130 kucy trudniej to FMIC duży plus turbo AWX i komp plus wtryski na początek ASV plus program i będzie te 8,55 do 100 i ok 140 -145 kucy potem to ci już tuner opowie jak mieć te 160 koni.
auta powinno stroić sie na drodze bo hamownia nie odda wszystkiego tego co jest na drodze.
Oj szefowi się naraziłem
Tak czytam twój stage i powiem że trochę bez sensu dla mnie ale co tam nie bedziemy się kłócić co najwyżej możemy sie kiedyś na kresce ustawić tak dla żartu.... a 1Z w podstawie ma 90 nie 110 i samym softem NIGDY nie zrobisz z niego 130 PS. musisz wtryski dac nowe. Nie wiem ale chyba to co napisałem nie mija sie z prawdą jeśli tak to popraw mnie gdzie jest bład!!! To tyle bo jestem przecierz teoretykiem który auta nie dłubie......
dokładnie masz rację
AW69 trochę serca włożył w to autko ale teraz jeździ niesamowicie a co do sprężarki wiadomo od AWX razem z kolektorem musi isć do 1Z-ta
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Oj szefowi się naraziłem
chyba kolega nie doczytał posta...chodzi mi o chipowanie juz ze 110tki a nie z 90tkizenonpl pisze:Tak czytam twój stage i powiem że trochę bez sensu dla mnie ale co tam nie bedziemy się kłócić co najwyżej możemy sie kiedyś na kresce ustawić tak dla żartu.... a 1Z w podstawie ma 90 nie 110 i samym softem NIGDY nie zrobisz z niego 130 PS. musisz wtryski dac nowe. Nie wiem ale chyba to co napisałem nie mija sie z prawdą jeśli tak to popraw mnie gdzie jest bład!!! To tyle bo jestem przecierz teoretykiem który auta nie dłubie......
możemy stanąć jak zdłubiesz furę
troche z prawdą sie mija.. pompy 11mm i hybrdydy montuje sie jak strzela sie w moc rzędu 170-175 KM, glowice sie robi żyby dobić do ok.200KM, wieć prosze nie mów mi że aby mieć 150KM musze robić pompę i hybrydy....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości