Prośba do posiadaczy 2.0 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba do posiadaczy 2.0 2E
Mam małą prośbę, mógłby ktoś kto ma silnik 2E zobaczyć jakie kolory przewodów idą do czujników temperatury przy króćcu głowicy (niebieski i czarny) i kolory przewodów do listwy wtryskowej i wtryskiwacza rozruchowego??
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przekładałem silnik z 1.6 na 2.0 i w tej wiąsce wtyczki były porozwalane, na dwa czujniki. A jest możliwość przerobienia na jeden czujnik 4pin?? chodziło by?? potrzebuje konkretnie np, niebieska wtyczka temperatury kable (brązowo niebieski, brązowy) bo nie wiem który kabel do konkretnej wtyczki podłączyć.
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W 2E sa dwa czujniki (czarny, niebieski) i do nich potrzebuje kolory przewodów.
W 1.6abu był czujnik 4pinowy, dało by rade go jakoś dostosować do 2E??
W 1.6abu był czujnik 4pinowy, dało by rade go jakoś dostosować do 2E??
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 00:27 przez Jessy, łącznie zmieniany 1 raz.
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Sory nie całkiem rozumiem, w 2E z golfa III i Vento jest tak samo jeden czujnik czteropinowy jak w prawie wszystkich mk3. Zdaje się w 2E z Passata są dwa . W każdym razie kable od niebieskiego czujnika podepnij pod styki 1 i 3 a czarnego od licznika pod 2 i 4 , biegunowość dowolna. O to ci chodzi? Bo podanie kolorów kabli nic ci nie da jeśli chcesz wiązkę od swojego silnika 2E z Paska czy tam Toledo dostosować do mk3, zapewne częściowo kolory sie różnią
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 00:35 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Da i to dużo, bo podpinam od razu wtyczki i powinno działać. całą praktycznie wiaske mam zaizolowaną. a podszybia nie widzi mi się pruć, ze względu na dodatkowe elementy jakie tam zainstalowałem. Wiąska silnika jest z Passata B3Paweł Marek pisze:Bo podanie kolorów kabli nic ci nie da
Dostałem zdjęcie od gostka, coś tam widać kolory przewodów, może mi pomoże zobaczymy na dniach czy pomoże
Ostatnio zmieniony sob lip 03, 2010 00:49 przez Jessy, łącznie zmieniany 1 raz.
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 347 gości